Skrivebordsikoner er små
Fra : Lyrik

Dato : 16-01-11 16:11

Skærmopløsningen på min laptop er 1920 x 1200 og ikonerne er bittesmå.
Man skal næsten have lup for at se harddiskikonen for "Mackintosh HD"

Hvordan får man store flotte ikoner på sin skærm? Jeg ved godt at man
kan skifte skærmopløsning til noget mindre, men det er næsten synd
synes jeg.

MvH

Jens

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-01-11 00:12

Lyrik <jenserikbech@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Hvordan får man store flotte ikoner på sin skærm? Jeg ved godt at man
> kan skifte skærmopløsning til noget mindre, men det er næsten synd

klik på skrivebordet, tryk cmd+J

/thomas

Fra : Lyrik

Dato : 16-01-11 16:38