musik der ligner-app
Fra : Steen

Dato : 16-01-11 16:39

Hey

Jeg kan ikke huske hvilken tjeneste jeg brugte, til at finde musik på,
måske last.fm? Man valgte et stykke musik, og vips blev man præsenteret for
andre kunstnere der lød nogenlunde lige sådan.
Jeg savner en app eller en tjeneste der virker på iPad, der kan noget af
det samme. Nogle forslaw?
--
@isteendk

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 16-01-11 17:05

Steen <isteen@gmail.com> writes:

> Jeg savner en app eller en tjeneste der virker på iPad, der kan noget af
> det samme. Nogle forslaw?

Er det ikke det der er hele ideen med Ping?

Fra : Frank Bach

Dato : 16-01-11 17:57

Den 16/01/11 17.04, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110116 skrev:

> Er det ikke det der er hele ideen med Ping?

Spotify og Grooveshark, som jeg bruger meget, har begge denne funktion..

MVH Frank Bach

Fra : Per Falkjær

Dato : 17-01-11 22:01

Steen skrev:
> [...]
> andre kunstnere der lød nogenlunde lige sådan.
> Jeg savner en app eller en tjeneste der virker på iPad, der kan noget af

Det var nok Pandora, som startede med dette, men måtte lukke for ikke-US
ip-adresser.

mvh - Per