Hvad man ikke KAN med en Mac i Holland :)
Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 16-01-11 14:28

Faldt over følgende lille fikse sag som kunne friske motorvejskøen lidt
op.

http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=311

Forklaringen er naturligvis at han bruger en Mac :)

Fra : Henrik Münster

Dato : 16-01-11 19:56

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110116 <nospam0002+20110116@gmail.com> wrote:

> Faldt over følgende lille fikse sag som kunne friske motorvejskøen lidt
> op.
>
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=311
>
> Forklaringen er naturligvis at han bruger en Mac :)

Er det virkelig ægte? Man kan jo lave så mange trick nu om dage. Han har
en anden video, hvor han får en Porsche til at slå taget ned, gasse op
og køre nogle meter.

<http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=312>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Langgaard

Dato : 25-01-11 12:21

On 25 Jan., 19:25, Niels Riis Ebbesen <i...@niels-ebbesen.net> wrote:

> Dem er der livsvarrig garanti på, så skynd dig at sende en reklamation.

Peugeot gør meget ud af at fortælle at det kun er "kværneværket" der
er livsvarig garanti på, men det er da værd at prøve at reklamere.

Det kunne jo også være der havde været ild i hele køkkenet og kværnene
derved er brændt, og så dækker garantien nok ikke

--
Langgaard

Fra : Morten Lind

Dato : 26-01-11 18:47

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> wrote:

> [...]
>
> Det kunne jo også være der havde været ild i hele køkkenet og kværnene
> derved er brændt, og så dækker garantien nok ikke

....& det er just situationen - mit kolonihavehus(hvor de stod) er brændt

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Per Jensen

Dato : 16-01-11 22:24

On 16/01/11 14.27, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110116 wrote:

> Faldt over følgende lille fikse sag som kunne friske motorvejskøen lidt
> op.
>
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=311
>
> Forklaringen er naturligvis at han bruger en Mac :)

Det er MEGET fake.

Se bare denne video med den samme mand
http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=312

Som om...

Det hedder viral marketing den slags...

// Per.

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-01-11 00:48

Per Jensen <news@removethepigzapro.dk> writes:

> Det er MEGET fake.
>
> Se bare denne video med den samme mand
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=312
>
> Som om...

Ahem, det er OGSÅ på en Mac. Naturligvis er det sandt så!

> Det hedder viral marketing den slags...

Jeg er overbevist om de godt kunne sælge MANGE af den slags
sms-til-motorvejsdisplay dimser herhjemme.

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-01-11 00:54

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110116 <nospam0002+20110116@gmail.com> wrote:

> Ahem, det er OGSÅ på en Mac. Naturligvis er det sandt så!

"if it's on the internet it must be true!"

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 17-01-11 00:56

> "if it's on the internet it must be true!"

Eftersom ovenstående guldkorn kan læses i en bruser gennem Google
Groups, har du jo lige bevist udsagnet :)

Men der kan man jo også læse diverse udsagn om newsservere og
ip-adresser, så måske alligvel ikke...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-01-11 01:00

> [...]

> Groups, har du jo lige bevist udsagnet :)
>
> Men der kan man jo også læse diverse udsagn om newsservere og

det er en skør skør verden ...

/thomas

Fra : Hans Houmøller

Dato : 17-01-11 01:16

Den 16/01/11 14.27, Thorbjørn Ravn Andersen, 20110116 skrev:

> Faldt over følgende lille fikse sag som kunne friske motorvejskøen lidt
> op.
>
> http://retardo.dk/videos.php?action=play&id=311
>
> Forklaringen er naturligvis at han bruger en Mac :)

Kort og godt: ) ) )
Dejligt med et godt grin ...

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-01-11 17:21

henrik@muenster.dk (Henrik Münster) writes:

> Er det virkelig ægte? Man kan jo lave så mange trick nu om dage. Han har
> en anden video, hvor han får en Porsche til at slå taget ned, gasse op
> [...]

Naturligvis. Det er jo en Mac (endda en PøwerBøøk) han gør det på.

Kan du ikke det med din tøfbil?

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-01-11 23:24

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110118 <nospam0002+20110118@gmail.com> wrote:

> Naturligvis. Det er jo en Mac (endda en PøwerBøøk) han gør det på.
>
> Kan du ikke det med din tøfbil?

Jo da, selvfølgelig. Peugeot kan skam leveres med trådløst internet nu
om dage. Der er bare ikke så meget at bruge det til her i Esbjerg, da vi
ikke har nogen elektroniske vejskilte.

<http://www.peugeot.co.uk/showrooms/peugeot-accessories/featured-accesso
ries/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 20-01-11 17:13

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 25-01-11 19:26

On 2011-01-20 17:12:36 +0100, mortenlind@gmail.com (Morten Lind) said:

> Og mine trådløse Peugeot peber- & saltkværne er brændt....dem ku´ jeg
> godt li´...

Dem er der livsvarrig garanti på, så skynd dig at sende en reklamation.
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Frank Bach

Dato : 26-01-11 08:51

Den 19/01/11 23.24, Henrik Münster skrev:

> Jo da, selvfølgelig. Peugeot kan skam leveres med trådløst internet nu
> om dage. Der er bare ikke så meget at bruge det til her i Esbjerg, da vi
> [...]

Hvad skal vi også med elektroniske skilte her i Esbjerg. Der er aldrig
trafikpropper her..

MVH Frank Bach
Selv Esbjerg

Fra : Henrik Münster

Dato : 31-01-11 10:42

Frank Bach <frank@FJERNDETTEfrankix.dk> wrote:

> Hvad skal vi også med elektroniske skilte her i Esbjerg. Der er aldrig
> trafikpropper her..

Det synes jeg heller ikke til hverdag, men det kommer an på, hvor man
færdes og på hvilke tidspunkter. Skal man nordpå ud ad Stormgade mod
Bilka og de andre butikker derude om eftermiddagen, når folk får fri fra
arbejde, så er der nu køkørsel hele vejen. Men OK, så holder man ikke
ligefrem stille i timevis. Det samme gælder Storegade/Frodesgade. Jeg
går ud fra, at der er tilsvarende tæt trafik om morgenen, når folk
møder, men der færdes jeg ikke på de nævnte veje.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Frank Bach

Dato : 26-01-11 08:57

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 22-01-11 12:35

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Og mine trådløse Peugeot peber- & saltkværne er brændt....dem ku´ jeg
> godt li´...

Er de fleste salt- og peberkværne ikke trådløse i vore dage?

Fra : Morten Lind

Dato : 22-01-11 18:46

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110121 <nospam0002+20110121@gmail.com> wrote:

> Er de fleste salt- og peberkværne ikke trådløse i vore dage?

Kein anung, men jeg kan høre på dig, at du ikke véd, hvad du taler om

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 24-01-11 22:06

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Kein anung, men jeg kan høre på dig, at du ikke véd, hvad du taler om

Det kan jeg nu godt leve med. Jeg forbeholder mig så retten til at
påpege det samme, skulle vi opleve det sjældne fænomen at du udtaler dig
om noget du ikke ved noget om

Fra : Morten Lind

Dato : 25-01-11 17:48

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110124 <nospam0002+20110124@gmail.com> wrote:

> Det kan jeg nu godt leve med. Jeg forbeholder mig så retten til at
> påpege det samme, skulle vi opleve det sjældne fænomen at du udtaler dig
> om noget du ikke ved noget om

Hæ, hæ...du har en aftale

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]