Jeg håber...
Fra : Morten Lind

Dato : 15-01-11 18:10

....ingen nogensinde gennemprøver denne slags:

<http://homepage.mac.com/mortenlind/fe37.mp4>

Hvis nogle skulle mene, emnet er OT, vil jeg ydmygt nævne, at 5 stk.
iMac, to stk. PowerMac G4, 3 stk. PowerMac G3, 4 stk. Apple
Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Må alt held komme til Jer alle.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 15-01-11 18:18

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> [...]
> Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
> PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Er dit kolonihavehusmuseum brændt eller hva'?

Kondolerer da :(

Fra : Morten Lind

Dato : 15-01-11 18:44

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110115 <nospam0002+20110115@gmail.com> wrote:

> Er dit kolonihavehusmuseum brændt eller hva'?
>
> Kondolerer da :(

Ja - surt show - natten til idag

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 15-01-11 20:59

On 2011-01-15 18:43:50 +0100, mortenlind@gmail.com (Morten Lind) said:

> Ja - surt show - natten til idag

Hva' er du ikke for længst holdt op med ar ryge, det er da så usundt...

Nå, spøg til side, det er forhåbenlig ikke en gammel Mac, som er
årsagen, hvordan er branden opstået...?

Jeg håber at det er ok forsikret, så du kan få et økonomisk plaster på
såret...!
Niels Riis Ebbesen
Valkyries Plads 1 - DK-3650 Ølstykke - Danmark

Fra : Morten Lind

Dato : 15-01-11 21:20

Niels Riis Ebbesen <info@niels-ebbesen.net> wrote:

> [...]
> årsagen, hvordan er branden opstået...?
>
> Jeg håber at det er ok forsikret, så du kan få et økonomisk plaster på

Tak Niels, jeg er forsikret, men skide være med huset - der lå et helt
liv i det hus, og det kan ikke gøres op i penge.

Alle mine bøger, alle mine fotografier, børnenes tegninger, dimser &
ting fra mine verdensrejser......jamen, jeg kan ikke forklare det....

Jeg véd ikke, hvordan branden er opstået.....selvantændt
TV?...overophedet stikkontakt?....påsat?...., men ingen Mac´er var
tændt(det blev de så ).

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-01-11 22:57

> Alle mine bøger, alle mine fotografier, børnenes tegninger, dimser &
> ting fra mine verdensrejser......jamen, jeg kan ikke forklare det....

fuck ...

/thomas

Fra : Flemming Rubini

Dato : 16-01-11 03:20

> fuck ...

Pyh, det må være hårdt at mærke alt det forsvinde.
Jeg er desværre helt nede pga. influenza, ellers ville jeg da drikke
gravøl med dig, på stedet hvor det nye hus skal stå.

--
Flemming

Fra : Lyrik

Dato : 15-01-11 13:43

On 15 Jan., 21:19, mortenl...@gmail.com (Morten Lind) wrote:

> Tak Niels, jeg er forsikret, men skide v re med huset - der l et helt
> liv i det hus, og det kan ikke g res op i penge.
>
> Alle mine b ger, alle mine fotografier, b rnenes tegninger, dimser &
> ting fra mine verdensrejser......jamen, jeg kan ikke forklare det....
>
> Jeg v d ikke, hvordan branden er opst et.....selvant ndt
> TV?...overophedet stikkontakt?....p sat?...., men ingen Mac er var
> t ndt(det blev de s ).
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

Det var kedeligt! Men som du husker brændte det gamle København for at
blive genopbygget i mere ildfaste materialer. Hvis du får en ordentlig
sum fra forsikringen skulle der vel være noget t gøre godt med? Du har
jo også drømt om et bedre hus.
Jeg håber at dine dyre Macs bliver hurtigt erstattet.
Best of luck!

Jens

Fra : Mich. Ottosen

Dato : 15-01-11 21:55

> [...]
> Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
> PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Har ikke set filmen, men jeg er virkelig meget ked af, at dit hus er
brændt ned. Det gør mig virkelig ondt.

--
v.h., Mich

Fra : Henrik 8600

Dato : 17-01-11 20:48

?

"Morten Lind" <mortenlind@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> M.
> --
> [Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

WOW, det ser dælme ikke godt ud. Håber du har en god forsikring hos et godt
og reelt selskab.

En kammerat jeg har ville i den situation sige noget i stil med: "Det er en
enestående chance for at starte forfra...."

Min første tanke da jeg så dette indlæg og filmklippet er: Online-Backup....

Ved godt at der er mange ting der ikke kan reddes sådan, men der er også
mange der kan.

Dét jeg er i gang med her i familien, er at indsamle film, billeder og dias.
Digitaliserer det hele og sender dvd´r rundt til de relevante
familiemedlemmer.

Jeg laver også en digital kopi af eks. anbefalinger og uddannelses papirer.

Det er ikke sikkert det nogensinde bliver relevant, men tør ikke andet...

De bedste håb her fra....

Henrik

Fra : Henrik Münster

Dato : 17-01-11 22:39

> [...]
> Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
> PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Jeg føler med dig, Morten. Det er et hårdt slag, når sådan noget sker.
Heldigvis er ingen kommet noget til. Det er trods alt det vigtigste, at
din familie og du selv har det godt. Jeg er også sikker på, at du er en
af den type mennesker, der forstår at komme videre og få det bedste ud
af situationen. Jeg har en fornemmelse af, at det ikke er den første
udfordring, du møder i dit liv. Så god vind og held og lykke med
genopbygningen!
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Morten Lind

Dato : 18-01-11 04:35

> [...]
> Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
> PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Varm tak til alle for medfølelse.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 18-01-11 07:59

On 15/01/11 18.09, Morten Lind wrote:
> [...]
> Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
> PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Uha det er ikke rart, som tidligere ejer af en kolonihave
ved jeg hvor meget man får samlet gennem årene og hvor
svært det må være at miste alle minderne, jeg vil ønske
det bedste for dig og familien.

Tommy

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 18-01-11 17:23

> Ja - surt show - natten til idag

Øv. Det gamle isenkram er ligemeget, men minderne :((

Godt I ikke røg med i købet!

Fra : Jesper

Dato : 18-01-11 20:02

> [...]
> Laserprintere(various), to stk. Apple Studio Display, tre gamle
> PowerBooks og meget mere hardware samt ALLE softwaremedier er smeltet.

Du er da startet grillsæsonen tidligt Morten
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Henrik Münster

Dato : 19-01-11 23:24

> Du er da startet grillsæsonen tidligt Morten

Mich. er på vej over Storebælt med et par bakskuld
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Michael Horn

Dato : 20-01-11 07:50

> Mich. er på vej over Storebælt med et par bakskuld

Hvor køber man dem? Har ikke smagt dem i de sidste 15 år.
Nu da Morten har startet en grillforetning

I ønskes held med genopbygningen.

Michael Horn

Fra : Henrik Münster

Dato : 23-01-11 22:23

Michael Horn <brmhorn@skalfjernesgmail.com> wrote:

> Hvor køber man dem? Har ikke smagt dem i de sidste 15 år.

Fiskehandlerne her i Esbjerg har dem, men jeg ved godt nok ikke med
resten af landet.
--
Henrik Münster
Esbjerg