Vidal-trækkerdrengkløgt o.a. bøsseafslørin~
Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 14:53

Vidal-trækkerdrengkløgt o.a. bøsseafsløring
    [Tøjdesigner] Miles White ... sagde til mig "Åh, der er de
mest vidunderlige trækkerdrenge i denne by. De er alle
heteroseksuelle, de er fantastiske, de vil gøre alt, og de koster
$50". Jeg sagde: "Gore [Vidal] siger de koster $25." Han svarede "Det
er, fordi han køber dem før kl. 6."   Arthur Laurents

Jeg har en mistanke om, at en af grundene til, at vi skaber fiktion,
er for at gøre sex spændende. Gore Vidal

"Homosexualitet er en sygdom på samme måde som voldtægt af småbørn og
ønsket om at blive præsident for General Motors"(Eldridge Cleaver"

   Hvis Michelangelo havde været heteroseksual, ville det
sixtinske kapel være blevet malet brækket hvid - med rulle. Rita Mae
Brown
"Tschaikovsky overvejede at begå selvmord af frygt for at blive
afsløret som homosexuel, men idag hvis du er en komponist og IKKE
homosexuel, kan du lige så godt skyde dig en kugle for panden"(Sergev
Diaghilev)

Da jeg fortalte min mor der, sagde hun: "jeg er ligeglad med at du er
bøsse, skat, men jeg vil ikke have, at det skal ødelægge din karriere"
Og jeg sagde "Men mor, forstår du ikke, det er min karriere".
Armistead Maupin
Der er tre køn i denne verden: mænd, kvinder og præster. Sydney Smith
Der findes tre forskellige slags pianister: jødiske pianister,
homoseksuelle pianister og dårlige pianister. Vladimir Horowitz

Kærligheden, som ikke tør sige sit navn, er blevet neurosen, som ikke
ved, hvornår den skal holde kæft.    Time Magazine (om
homosexualitet som Oscar Wilde i sin retssag kaldte "The love that
cannot speak its name")

Kærligheden, som tidligere ikke turde sige sit navn, er nu blevet hæs
af at skrige.    Robert Brustein
   Postumus, vil du virkelig tage dig en kone?.....Er det ikke
bedre at sove med en smuk dreng? Drenge skændes ikke med dig hele
natten, eller plager dig om små gaver, mens du er på arbejde, eller
beklager sig over, at du ikke lever op til deres forventninger, eller
forlanger mere smægtende passion. Juvenal(romersk filosof)

Alle har en forskellig ide om kærlighed. En pige jeg kender sade "Jeg
vidste han elskede mig, da han ikke ville komme i munden på mig" Andy
Warhol
    Monks, nuns, long-term spinsters and bachelors and permanent
homosexuals are all, in a reproductive sense, aberrant. Society has
bred them, but they have failed to return the compliment. Desmond
Morris
   Bøsser: Naturens forsøg på at slippe af med de bløde drenge
ved at sterilisere dem.    Scott Fitzgerald
Homoseksuelle mænd forfølger mig ikke, helt ærlig. Jeg udsender ikke
de rigtige dufte.    Kenneth Branagh

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 15:08

Blæser det nok i dag til det kan løfte kilten, når
der går smådrenge forbi?

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 15:19

Den 14-01-2011 15:08, Vidal skrev:

> Blæser det nok i dag til det kan løfte kilten, når
> der går smådrenge forbi?

Egentligt er det nok ikke bare små drenge, men også
piger. Du havde, så vidt jeg husker også våde drømme
i Tønder-sagen.

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 17:53

On Fri, 14 Jan 2011 15:19:26 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Egentligt er det nok ikke bare små drenge, men også
>piger. Du havde, så vidt jeg husker også våde drømme
>i Tønder-sagen.

Ak - der er langt fra Nørrebro til Tønder og jeg læste først i EB om
faderens massagetilbud da det var stoppet

Og piger på 10 til er for småt - en 17årig gad jeg, men på
massagesteder er de altid langt over 18

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 17:50

On Fri, 14 Jan 2011 15:08:27 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Blæser det nok i dag til det kan løfte kilten, når
>der går smådrenge forbi?

Det interessante er om min vindjakke hængr så tungt ned over den
sjuskede bomulds slåom nederdel at ingen bevægelse kan flagre op ved
en af slidserne så nogen kan nå at fotografere og få en kvart nosse på
linsen
Det er aldrig sket, men fra visse vinkler hr nogen nok haft oplevelse
af noget behåret penis-et-eller andet i et kvart sekund hvilket ikke
er nok til at få mobilkameraet op ad lommen

For ti år siden en snevejrs morgen skovlede jeg fortovet fri for høj
sne helt nøgen og en nabo oplyste siden at han havde fotograferet det
- - men hans evt foræring af scenen til politiet er usandsynlig, for
en sommer ti år før hvor jeg skrev på min larmende elektriske
skrivemaskine i haven, truede han med vold hvis jeg fortsatte og gik
ind og rørte mig på hagen med sin næve og jeg ringede efter politiet
der satte ham på plads, verbalt

Så da noget halvtag i orkan blæste ned fra min terasse i hans have og
han ikke ville lade mig fjerne det for politiet sku se det, gad de
ikke komme Og med en polsk lejers hjælp stjal jeg mit ragelse tilbage
om natten

Smådrenge - de gider ikke se på en fed gamling - de begår
bankrøverier står der i EB idag

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 18:21

Er det Gore Vidal der har inspireret dig til sammentrækningen af Villy
Dansgard til Vidal?

Det var hans og ikke dit navn jeg havde i Subject-line

Fra : Vidal

Dato : 14-01-11 20:48

Den 14-01-2011 18:21, Bo Warming skrev:
> Er det Gore Vidal der har inspireret dig til sammentrækningen af Villy
> Dansgard til Vidal?
>
> Det var hans og ikke dit navn jeg havde i Subject-line

Nej, det er *VI*lly *DAL*sgaard