MS Windows
briani 27239
Kan ikke downloade i Win 7
Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 15-01-11 23:51

Windows 7 Home premium 64 bit

Hej NG

Jeg har et mystisk problem. Jeg kan ikke DL nogen som helst programmer i
Win 7. Jeg har givet tilladelse til IE både 32 og 64 bit i Win firewall,
samt ført de pgl sites til "sikre Websteder" i IE. Jeg har også prøvet
at slå firewall fra, samme resultat. Brugeren er logget på som
Administrator. Det er som om den blokerer... Er der en
sikkerhedsindstilling i Win 7 jeg har overset? (Det skal siges at min
erfaring med Win 7 er begrænset, jeg er MCP i Win XP...)

På forhånd tak for jeres hjælp

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS, ACTC)

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 15-01-11 23:55

RenŽé Nielsen skrev:

>Windows 7 Home premium 64 bit

den er selvfølgelig aktiveret

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : RenŽé Nielsen

Dato : 15-01-11 23:57

Ivan V. Klattrup skrev:

> den er selvfølgelig aktiveret

UPS... Det har jeg ikke kontrolleret. Det er en OEM version der var
præinstalleret ved køb af PC.

--

René Nielsen

(A+, CCNT, MCP, MCDST, ACHDS, ACTC)

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-01-11 00:25

Ren?é Nielsen skrev:

> UPS... Det har jeg ikke kontrolleret. Det er en OEM version der var
> præinstalleret ved køb af PC.

Det er ligegyldigt. Sådan en svend kører jeg med (dog
nyinstalleret fra medfølgende cd), og jeg aktiverer aldrig mine
Windows.

--
Bertel

Fra : Mcwm

Dato : 16-01-11 00:38

> Det er ligegyldigt
MS har en anden opfattelse;

http://windows.microsoft.com/da-DK/windows7/Activating-Windows-7-frequently-asked-questions

Se gerne under:

Er aktivering obligatorisk?

og

Skal jeg nogensinde aktivere Windows på min computer igen?

Venligst
Mcwm

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 16-01-11 07:21

Mcwm skrev:

> MS har en anden opfattelse;

Der er ikke ret mange punkter hvor min og M$' opfattelse er
sammenfaldende, men det er ikke et synderligt interessant emne at
diskutere.

Jeg forholder mig til spørgerens problem, og det løses ikke ved
en aktivering.

--
Bertel