iMac vs. Logic Studio 9 ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 15-01-11 02:41

Vil en iMac med følgende config, kunne køre Logic Studio 9 så det
spiller 100% ?

iMac 24"
2.8ghz'
3gb ram
500gb harddisk
ATI HD2600XT grafik

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 15-01-11 10:25

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> wrote:

> Vil en iMac med følgende config, kunne køre Logic Studio 9 så det
> spiller 100% ?
>
> iMac 24"
> 2.8ghz'
> 3gb ram
> 500gb harddisk
> ATI HD2600XT grafik

sandsynligvis, men du kan også fortælle lidt om hvad du skal lave i
Logic ?

/thomas

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-01-11 20:49

Thomas von Hassel har bragt dette til os:

> sandsynligvis, men du kan også fortælle lidt om hvad du skal lave i
> Logic ?

Det er ikke mig, men en kammerats søn der er musiker, og skal bruge det
som hjemmestudie-jeg-skal-lave-musik-ting

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-01-11 20:51

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> wrote:

> Thomas von Hassel har bragt dette til os:

> Det er ikke mig, men en kammerats søn der er musiker, og skal bruge det
> som hjemmestudie-jeg-skal-lave-musik-ting

igen ... det vil den sikkert ...

/thomas

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 16-01-11 20:56

Thomas von Hassel formulerede søndag:

> igen ... det vil den sikkert ...

Sikkert er så ikke godt nok, er der noget man ikke ville kunne i det
program på den maskine ?

--
Venligst / regards
Brian Vestergaard (2620)

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 16-01-11 21:12

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> wrote:

> Thomas von Hassel formulerede søndag:

> Sikkert er så ikke godt nok, er der noget man ikke ville kunne i det
> program på den maskine ?

Jammen, hvis du skal til at lave ting med 30-40 spor, effekter etc. etc.
så kommer du nok i loftet mht. disk I/O ... men det kan jeg ikke
forestille mig han gør lige med det samme ...

/thomas