MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Zepto slukker pludselig
Fra : ulla

Dato : 14-01-11 21:30

Hej i gruppen

Mon nogen i gruppen har oplevet sammen fænomen som jeg:
Min Zepto 6025wd slukker pludselig uden varsel.
Da batteriet er opbrugt kører den altid på lysnet og det er heller ikke
fordi den går på standby. Er det mon noget der kan indstilles? Den kan
slukke 5 min efter jeg har tændt den eller 2 timer senere - det er meget
vilkårligt.
VH
Ulla

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 15-01-11 10:37

On Fri, 14 Jan 2011 21:29:52 +0100, "ulla" <ubirch@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>fordi den går på standby. Er det mon noget der kan indstilles? Den kan
>slukke 5 min efter jeg har tændt den eller 2 timer senere - det er meget
Varme kan være årsagen, altså manglende/def. køling af CPUen.
Der findes forsæ programmer der kan fortælle om temperaturen i CPUen
under drift og advarer hvis den bliver for høj.

Du skriver at batteriet er opbrugt, det fortæller at den jo nok ikke
er helt ny længere og der kan derfor være samlet en del støv i
ventilationssystemet omkring CPUen.

/Hans