MS Windows
briani 27239
IE8 - skrifttyper pop-up
Fra : JeGy

Dato : 14-01-11 08:10

Hej,

min IE8/XP er begyndt, formentlig efter den seneste MS opdatering, at poppe
et vindue op, næsten ved ved hver klick.

Pop-up'en lyder:

"Denne side benytter skrifttyper der skal installeres midlertidigt. Dette er
normalt sikkert. Vil du tillade at disse skrifttyper overføres?"

Hvor dan kommer man af med den irriterende pop-up?

Mvh Jens

Fra : Lars E. P.

Dato : 14-01-11 13:56

Fri, 14 Jan 2011 08:09:33 +0100, skrev "JeGy"
<gydesen.jensREMOVE@THISgmail.com> :

> [...]
>normalt sikkert. Vil du tillade at disse skrifttyper overføres?"
>

>Hvor dan kommer man af med den irriterende pop-up?

Måske:

Internetindstillinger > fanen Sikkerhed > Vælg zone Internet > knap
Brugerdefineret niveau > afsnit Overførsler (langt nede, næsten i
bunden) > Overførsel af Skrifttyper.

Men bortset fra det, så hører spørgsmålet hjemme i browser-gruppen

Hilsen Lars

Fra : JeGy

Dato : 14-01-11 14:38

"Lars E. P." <usenet@SLETkal2000.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> bunden) > Overførsel af Skrifttyper.
>
> Men bortset fra det, så hører spørgsmålet hjemme i browser-gruppen

Tak for det!

/Jens