Mordforsøg bør straffes uanset skadestuebe~
Fra : Bo Warming

Dato : 13-01-11 14:24

Mordforsøg bør straffes uanset skadestuebesøg
Ca 1.12.09 for en sort klædt dame med en kølle ind i min have og
råbte at jeg sku slås ihjel og slog mit knæ til blods
Politiet kom og lagde hende i håndjern og fotograferede mine alvorlige
læsioner og lovede at hun ville få et par tusinde kr i bøde
Efter ti minutter hvor betjentene har telefoneret med Bellahøj, banker
de på min dør og meddeler, at uden skadestuerapport, ingen sag.
Jeg går i ugens løb på privat skadestue og sender rapport og kan nu få
beskikket bistandsadvokat vedr 2 mdrs. smerter
Jeg ønsker for egen regning at denne fører klage/sag mod politi.
Venligst ring 35861000 - også om en endnu ikke anlagt §232sag mod
mig, hvor jeg risikerer gentagelse af justitsmord og gerne ser samme
advokat beskikket - evt giv oplysning om hvem kan anbefales, hvis du
ikke har tid. Bo Warming, Bjelkes Alle 46, 2200N cpr1702460529