DF-strategi bag pseudo-blotteri
Fra : Bo Warming

Dato : 11-01-11 14:32

DF-strategi bag pseudo-blotteri
Når man er pensionist, er det godt at væe frivillig for en ædel sag
Min sjuskede nederdel er ikke kun lægevidenskabelig forskning i
fornufts-selvhjælp vedr inkontinens
Det er også missions-arbejde vedr to overlappende propaganda-sager der
har religionens karakter
1.   folk bør tage afslappet på krav om normal beklæding .
Naturisme incl vinterbadning er sund hobby. Fjolser der tror at
bukseløshed er ulovlig bør belæres. Tolerance mod afvigere øges jo
mere afvigere har mod til at være sig selv og lade snerper gå til
grænsen af deres had mod mangfoldighed og politianmelde og komme til
kort med den mobning.
2.   Ved at mit plankeværk vækker stor positiv interesse og folk
tror jeg må være Christianit-autonom-agtig pga fest og farver, så
sættes snak i gang, når de får afsløret deres
vanetænknings-vildfarelse. Da jeg ikke kan få læserbreve optaet, er
daglige små kontroverser med butiksekspdienter , tandlæger mm der
brokker sig over afvigelse fra norm en måde at øge mund-til-mund
overførsel af mit evagelie: at muslimer skal ud
Hvis politi kvajer sig og anlægger sag og taber , fås yderigere
en-god-historie-at-fortælle i sladderen - der altid har været del af
politik propaganda. Hvis jeg fængsles, og må vælge isolation for ikke
at blive chikanerett af muslim-fanger, så er det et martyre at snakke
om., oveni