MS Windows
briani 27239
Læse .msg filer med andet end Outlook?
Fra : Svend

Dato : 13-01-11 22:05

Hej

Er der nogen af de rare mennesker der frekventerer denne nyhedsgruppe der
ved, om man kan læse beskeder fra Outlook som er gemt som .msg filer med
andre programmer end Outlook?

Det måtte i såfald gerne være et gratis-program (o;

Pft.

Svend Åge

Fra : Max

Dato : 13-01-11 22:17

Svend wrote:

> Er der nogen af de rare mennesker der frekventerer denne nyhedsgruppe
> der ved, om man kan læse beskeder fra Outlook som er gemt som .msg
> filer med andre programmer end Outlook?

Måske Viewer for MS Outlook Messages v1.36 kan bruges

http://www.scalabium.com/

Max

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 14-01-11 02:19

Svend skrev:

> Er der nogen af de rare mennesker der frekventerer denne nyhedsgruppe der
> ved, om man kan læse beskeder fra Outlook som er gemt som .msg filer med
> andre programmer end Outlook?

Hvordan ser en msg-fil ud hvis du åbner den i Notesblok?

Hvis det er en ren tekstgengivelse af mailen inklusive headere,
kan den i hvert fald importeres i mit program (Agent - gammel
version) og sikkert mange andre.

--
Bertel

Fra : Max

Dato : 14-01-11 07:53

Hej Bertel

> Hvordan ser en msg-fil ud hvis du åbner den i Notesblok?

Det får man intet ud af, en MSG fil indeholder godt nok
teksten i rå form, men den er fordelt på en ejendommelig
måde rundt omkring i filen og så er der en helt masse
formatering der bare vises som tegn.

--
Mvh Max