MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Google Chrome kan ikke køre i Windows 7
Fra : Jet

Dato : 13-01-11 02:22

Windows 7 kan ikke køre Chrome, der kommer Error 0x80040815 under
install og flere tusinde W7 brugere har problemer, hvorfor er det ikke
løst endnu ?
Der er skrevet meget derom på nettet
Jeg havde også problemer i W7 med Earth men fandt et specielt download
link for W7 brugere

/jet

Fra : erling

Dato : 13-01-11 10:38

Den 13-01-2011 10:21, Jet skrev:
> [...]
> løst endnu ?
> Der er skrevet meget derom på nettet
> Jeg havde også problemer i W7 med Earth men fandt et specielt download

Lyder mystisk med begge applikationer.
Jeg kører Windows 7 på 2 bærbare og 1 stationær, mens aldrig haft
disse problemer.
Er det en 64-bit windows 7, du bruger?
mvh
erling

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 13-01-11 11:41

Den 13-01-2011 10:21, Jet skrev:
> Windows 7 kan ikke køre Chrome, der kommer Error 0x80040815 under
> install og flere tusinde W7 brugere har problemer, hvorfor er det ikke
> løst endnu ?

Måske fordi du selv skal løse problemet? Jeg har ikke
tjekket de mange links, som man kan finde via fejlkoden,
blot et enkelt et. Heraf fremgår det, at fejlen opstår,
fordi installationsprogrammet ikke kan få forbindelse til
internettet.

Prøv at tjekke din internetforbindelse, og hvis den virker,
så tjek, om du har en firewall, der kan risikere at blokere
for installationsprogrammet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Stor guide til installation og brug af mailprogrammet

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 13-01-11 11:55

"Jet" <jetrotte@gmail.com> skrev i meddelelsen
> Windows 7 kan ikke køre Chrome

Ingen problemer her på flere W7 maskiner - der kører Chrome problemfrit.

Jan

Fra : Martin [6000]

Dato : 13-01-11 15:42

>Windows 7 kan ikke køre Chrome, der kommer Error 0x80040815 under
>install og flere tusinde W7 brugere har problemer, hvorfor er det ikke
>løst endnu ?

Fisk, det kører her ihvertfald så håber ikke de fikser noget der
ødelægger det

>Der er skrevet meget derom på nettet

Der bliver skrevet meget på nettet om alting ;)

//Martin

Fra : Jet

Dato : 13-01-11 08:09

On 13 Jan., 11:41, Kim Ludvigsen <use...@kimludvigsen.dk> wrote:

> M ske fordi du selv skal l se problemet? Jeg har ikke
> tjekket de mange links, som man kan finde via fejlkoden,
> blot et enkelt et. Heraf fremg r det, at fejlen opst r,
> fordi installationsprogrammet ikke kan f forbindelse til
> internettet.
>
> Pr v at tjekke din internetforbindelse, og hvis den virker,
> s tjek, om du har en firewall, der kan risikere at blokere
> for installationsprogrammet.
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Stor guide til installation og brug af mailprogrammet
> [...]

Endelig fik jeg Chrome 8.0.552.237 indlæst 64 bit og ingen proxy.
Der må være store problemer i Google's servere med at få ryddet op ?

/jet