Epson Stylus DX4050 vil ikke printe
Fra : Stork

Dato : 13-01-11 04:19

Hej;

Efter jeg skiftede til en MBP (fra en G4PB) vil ovennævnte printer
ikke. Jeg brugte Apple's migration assistant, og stort set alt virkede
- også min Epson fotoprinter.

Denne her er anderledes - jeg har endda prøvet at geninstallere
driveren, men det gør ingen forskel.

Jeg får beskeden "/System/Library/Printers/Libraries/PrintJobMgr/
Contents/MacOS/PrintJobMgr failed"

Jeg har repareret Permissions - det var bare noget Java den var gal
med.

Nogen ideer?

mvh

Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-01-11 12:47

Stork <kontakt@casaflordesal.com> wrote:

> [...]
> Contents/MacOS/PrintJobMgr failed"
>
> Jeg har repareret Permissions - det var bare noget Java den var gal

hvis du kører 10.6 så er der indbyggede drivere til den model.

Hvis du har du prøvet at installere drivere fra Epsons website så kan
det være der det et gået galt ..

Du kan prøve at geninstallere Epson driverne fra system dvd'en

/thomas

Fra : Stork

Dato : 13-01-11 04:52

On 13 Jan., 11:46, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> hvis du k rer 10.6 s er der indbyggede drivere til den model.
>
> Hvis du har du pr vet at installere drivere fra Epsons website s kan
> det v re der det et g et galt ..
>
> Du kan pr ve at geninstallere Epson driverne fra system dvd'en
>
> /thomas

Tak, det er nok hvad der er galt. Ved ud om det er muligt at hente
driverne på nettet; lige nu er printer, computer og jeg i Schweiz og
DVDen hjemme i Portugal.

mvh

Martin

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 13-01-11 13:23

Stork <kontakt@casaflordesal.com> wrote:

> Tak, det er nok hvad der er galt. Ved ud om det er muligt at hente
> driverne på nettet; lige nu er printer, computer og jeg i Schweiz og
> DVDen hjemme i Portugal.

ikke umiddelbart nej ...

/thomas