Mac The Ribber
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 12-01-11 21:08

Hej.

Som ny Mac mand har jeg med programmet Mac The Ribber forsøgt at kopiere
en film fra en DVD - og der er da også kommet en masse .VOB filer ned på
computeren....men hvordan i alverden for jeg samlet dem til en samlet
fil/film?

Filmen er i originalen tekstet på mange sprog - herunder dansk...hvordan
for jeg teksterne med på kopien?

(Er meget i tvivl om jeg skriver i den rigtige gruppe....)

mvh

Jesper

Fra : Frank Bach

Dato : 12-01-11 21:17

Den 12/01/11 21.08, Jesper Christophersen skrev:
> [...]
> for jeg teksterne med på kopien?
>
> (Er meget i tvivl om jeg skriver i den rigtige gruppe....)

Handbrake burde kunne klare dette - også direkte fra din DVD

MVH Frank Bach

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 14-01-11 17:03

Den 12-01-2011 21:17, Frank Bach skrev:

> Handbrake burde kunne klare dette - også direkte fra din DVD
>
> MVH Frank Bach

Hej Frank.

Takker - det virkede.

mvh