twitter
Fra : Steen

Dato : 12-01-11 14:20

Nogen herinde der bruger Twitter?
Jeg har sjusset mig frem til at Tweetie for Mac er god på computeren, men
på iPad bruger jeg "bare" den almindelige Twitter app

Fra : Robert Piil

Dato : 12-01-11 15:25

On 2011-01-12 14:19:30 +0100, Steen said:

> Nogen herinde der bruger Twitter?
> Jeg har sjusset mig frem til at Tweetie for Mac er god på computeren, men
> på iPad bruger jeg "bare" den almindelige Twitter app

Jep, sporadisk.

Tweetie er opgraderet til version 2 og samtidig omdøbt til bare
twitter. Den kan findes gratis i App Store.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : Hans Houmøller

Dato : 12-01-11 12:40

On 12 Jan., 15:24, Robert Piil <p...@nospam.dk> wrote:
> [...]

Jeg bruger TweetDeck på min iMac og forsøger mig frem på pmin iPad med
blandt andre Tweeterena 2, Tweet, Tweet samt TweetDeck.

Der kan jeg findes med navnet HansHoumoller, hvis nogen skulle få lyst
til at kigge forbi.
Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 14-01-11 01:19

Den 12/01/11 20.39, Hans Houmøller skrev:

> [...]
> blandt andre Tweeterena 2, Tweet, Tweet samt TweetDeck.
>
> Der kan jeg findes med navnet HansHoumoller, hvis nogen skulle få lyst

Senest har jeg fundet en udgave, der hedder TwitBird, og jeg synes, den
topper på min iPad både hvad angår det visuelle men osse i hurtighed.
Kan stærkt anbefales

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Steen

Dato : 14-01-11 12:16

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> Senest har jeg fundet en udgave, der hedder TwitBird, og jeg synes, den
> topper på min iPad både hvad angår det visuelle men osse i hurtighed.
> Kan stærkt anbefales

Jeg har slettet Twitterdeck på min iPad.
Jeg havde installeret Twitter For Mac, Twitterrific og Twitterdeck på min
iPad, og brugte samtidigt Twittere.com via browseren.
Alle viste samme overblik undtaget Twitterdeck som hang lidt, og ikke var
helt opdateret med seneste tweets. Sammenholdt med Twitter.com har jeg
smidt 30,- efter Twitterrific Pro
Som nyhederne ser ud i dag, kan jeg anbefale at følge alttinget

Fra : Hans Houmøller

Dato : 14-01-11 16:24

Den 14/01/11 12.15, Steen skrev:

> [...]
> smidt 30,- efter Twitterrific Pro
> Som nyhederne ser ud i dag, kan jeg anbefale at følge alttinget

Jeg er osse gået bort fra TweetDeck af sammen grunde, du nævner.

--
Ingen dumme spørgsmål
- kun dumme svar

Hans

Fra : Steen

Dato : 15-01-11 13:14

Hans Houmøller <hanshoumoller@gmail.com> wrote:

> Jeg er osse gået bort fra TweetDeck af sammen grunde, du nævner.

Twittelator er et købeprogram, men har en ret lækker brugerflade.
Anbefales