connection til et VLan
Fra : Lars Nedergaard

Dato : 09-08-01 09:39

Hej NG
Kan jeg komme på min stand-alone server der er på et VLan uden RAS eller
Terminal service ?

--

M.v.h.
Lars Nedergaard

Fra : Steen Suder

Dato : 09-08-01 17:04

Lars Nedergaard wrote:

> Hej NG
> Kan jeg komme på min stand-alone server der er på et VLan uden RAS eller
> Terminal service ?

Du må supplere med flere oplysninger (OS, opsætning etc.).

--
Steen Suder

"We reject kings, presidents and voting.
We believe in rough consensus and running code."

Fra : Lars

Dato : 09-08-01 21:25

Steen Suder <CAB@earthling.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3B72B473.5A4F2897@earthling.net...

> [...]
> Steen Suder
>
> "We reject kings, presidents and voting.
> We believe in rough consensus and running code."

Jeg har en W2K server som er Domain server på et VLan, den skal være
webserver for vores Intranet, filserver og skal kunne køre nogle databaser
(applikationsserver ?)
Alle klienterne er W2K Prof maskiner og kører på et Lan og jeg har ikke
mulighed for at ændre noget på klienterne OVERHOVEDET. Problemet er at jeg
ikke kan få forbindelse til serveren - kun som webserver ved at skrive
IP'en i en browser. Serveren kan ikke komme på Internettet.
jeg har administrator rettigheder og fuld adgang til serveren men er ikke
særlig meget inde i Active Directorys.

Lars