MS Windows
briani 27239
Hastighedsforringelse XP
Fra : Vidal

Dato : 11-01-11 11:52

Jeg undrer mig lidt over min comp, Intel, Core Quad CPU
2.4 Ghz, 4.0 Gb installeret RAM, Nvidia GeForce 9400 GT.
Win XP Pro.

Den reagerer ind i mellem ekstremt langsomt, f.eks. når
jeg skriver i Mozilla Thunderbird, kan jeg ind i mellem
skriver tre fire ord, der først kommer trillende ind grafisk,
efter en vis tøven og så hurtigt skriver jeg altså heller ikke.

Hvis jeg kigger på joblisten/ydeevne, ligger den nede på
et forbrug under 5 %.

Det er ikke så længe siden, jeg følte mig tvunget til at
nyinstallere, men synes ikke det havde så megen effekt,
ihvertfald ikke efter at have installeret SP'erne.

Nogle steder på nettet annonceres, der med tilbud om at
få efterset ens computers configuration, er det sikkert
og noget værd at afprøve det?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Heine Svendsen

Dato : 11-01-11 14:04

Den 11-01-11 11:52, Vidal skrev:

> [...]
>
> Nogle steder på nettet annonceres, der med tilbud om at
> få efterset ens computers configuration, er det sikkert

Hej

Jeg havde et tilsvarende problem, som viste sig at stamme
fra et antivirusprogram.
Hvis du har et sådant, så prøv at slå det midlertidigt fra.

--
Venligst - Heine B. Svendsen
Indigo 2, Vermundsgade 12, DK-8260 Viby, tel. 87341030

Fra : Axel Hammerschmidt

Dato : 11-01-11 15:10

Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

<snip>

> Nogle steder på nettet annonceres, der med tilbud om at
> få efterset ens computers configuration, er det sikkert
> og noget værd at afprøve det?

Nej!

--
Ikke ham på Facebook.

Fra : Allan Vebel

Dato : 12-01-11 00:42

Axel Hammerschmidt skrev:

> Nej!

Helt enig - man skal virkelig passe på med den
slags services.

En kørsel med:

Ccleaner
Eusing
og
SuperAntiSpyware

kan gøre store underværker - og det er helt gratis.

Jeg har dem alle installeret på en usb-pen, så de
kan tilgås fra alle maskiner.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk