Trick til at få iSync til at kende Nokia 3~
Fra : Henrik Enslev

Dato : 11-01-11 20:01

Hej
Jeg har en Nokia 3310C som ikke er på Apples liste over undersøttede
telefoner til iSync. Så har jeg en Apple computer som ikke er på Nokias
liste over supporterede styresystener (tænker på PC suite udmærket for
øvrigt).

Via googlesægning har jeg fundet en opskrift på at lave sin egen lille
tilretning af iSync så den godt kan synke med N3110c.

Nu har jeg så fået ny mac med 10.6 og iSync
højere end 3.1 (jeg har slettet det, forklaring følger). Så virkede
iSync pludseligt ikke, og efter mere googling fandt jeg ud af, at iSync
skulle nedgraderes til 3.1.0, så virker det pludseligt igen.

Nu er jeg spændt på, om maskinen selv opgraderer iSync ved hver software
version, for så skal jeg jo til at tilbagekopiere gammel version hver
gang.

Alt dette blot til orientering. God aften.

Vh Henrik
--
Henrik Enslev (2500)
henslev snawel a gmail punktum com

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 11-01-11 20:18

no@spam.nix (Henrik Enslev) writes:

> Via googlesægning har jeg fundet en opskrift på at lave sin egen lille
> tilretning af iSync så den godt kan synke med N3110c.

"Det viser sig at Mortensen slet ikke kan synke!
Hvor-for ik-ke?????
Fordi han har HALSBETÆNDELSE!"

Han havde nok også en Nokia :)

Fra : Erik Richard Sørens~

Dato : 11-01-11 23:18

Thorbjørn Ravn Andersen, 20110111 wrote:

> "Det viser sig at Mortensen slet ikke kan synke!
> Hvor-for ik-ke?????
> Fordi han har HALSBETÆNDELSE!"
>
> Han havde nok også en Nokia :)

Ja, men når han misser at synke, så henvender han sig til Missing Sync
for Mac..-)

http://www.google.dk/search?hl=en&q=missing+sync+for+nokia+%2B+mac&aq=f&aqi=g-v1&aql=&oq=&gs_rfai=
...de 3-4 første 'Mac links'.

Eller Nokia iSync Plugin 1.1
http://www.macupdate.com/app/mac/24645/nokia-isync-plugins
...men Nokias egne plugins plejer ikke at få særlig god brugerkritik....

Og ellers plejer BluePhone Elite da at kunne klare det 'nollerværk' til
Nokia.
http://www.macupdate.com/app/mac/16070/bluephoneelite

mvh. Erik Richard

Fra : Kurt Brixen

Dato : 12-01-11 11:26

On 2011-01-11 20:00:38 +0100, Henrik Enslev said:

> [...]
> telefoner til iSync. Så har jeg en Apple computer som ikke er på Nokias
> liste over supporterede styresystener (tænker på PC suite udmærket for

Jeg bruger Nova Media isync plugin, nu til min 2. Sony Ericcon telefon.

http://www.novamedia.de/en/mac-isync-plugins.html
Hvis Nokia 3310C er det samme som 3310 classic, så understøttes den.

Licensen gælder til 3 telefoner, så vidt jeg husker.

--
Venlig hilsen
Kurt Brixen