Skal det være en banan, eller vil D
Fra : Snorre Berg

Dato : 11-01-11 10:18

For noen er det ikke det samme om de får iPhone eller noe med Android.

http://online.wsj.com/article/SB10001424052748704739504576068170230339348.html

Verizon Wireless rekner i alle fall med å tjene mer penger når AT&T sitt
monopol på iPhone oppheves.

--
SB

Fra : Henrik Münster

Dato : 11-01-11 19:56

Snorre Berg <snorrefakeberg@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> Verizon Wireless rekner i alle fall med å tjene mer penger når AT&T sitt

Hvor får de alle de hvide iPhone 4 i videoen fra?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Ukendt

Dato : 11-01-11 20:23

Hej,

> Hvor får de alle de hvide iPhone 4 i videoen fra?

Det er en anden slags iPhone 4 Verizon sælger end den man hidtil har
kendt. Der er fx en anden antennekonstruktion.

jens@mermaidconsulting.dk,
http://www.mermaidconsulting.com/

Fra : Clas Mehus

Dato : 11-01-11 20:59

On Tue, 11 Jan 2011 20:23:01 +0100, Jens Kristian Søgaard
<jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

>Det er en anden slags iPhone 4 Verizon sælger end den man hidtil har
>kendt. Der er fx en anden antennekonstruktion.

Verizon benytter jo ikke GSM, men en helt annen type teknologi, så
telefonene må produseres ganske spesifikt for dem. Er vel ikke i så
mange andre land teknologien benyttes heller.

--
Clas Mehus
- "Den som har flest prylar när han dör vinner..."

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-11 07:26

Hej,

> Verizon benytter jo ikke GSM, men en helt annen type teknologi, så
> telefonene må produseres ganske spesifikt for dem.

Ja, det er jo netop det, jeg skriver.

> Er vel ikke i så
> mange andre land teknologien benyttes heller.

Oh jo - det findes faktisk i over 100 lande. Også i danmark, sverige og
norge (Net1 i danmark, ice.net i norge og sverige).

Fra : Clas Mehus

Dato : 12-01-11 08:16

On Wed, 12 Jan 2011 07:26:19 +0100, Jens Kristian Søgaard
<jens@mermaidconsulting.dk> wrote:

>Oh jo - det findes faktisk i over 100 lande. Også i danmark, sverige og
>norge (Net1 i danmark, ice.net i norge og sverige).

Jo, men benyttes ikke til tale en del steder. Ellers viktig å skille
CDMA og CDMA2000. Sistnevnte er spesifikk teknologi, mens førstnevnte
er mer prinsipp som flere løsninger kan være basert på.

Fra : Ukendt

Dato : 12-01-11 08:42

Hej,

> Jo, men benyttes ikke til tale en del steder.

Lige præcis - men det gør det jo i USA. Derfor at den nye Verizon iPhone
adskiller sig fra den, vi kender - og netop derfor, at man ikke direkte
kan drage konklusioner om vores muligheder for hvid iPhone 4 ud fra
eventuelle hvide iPhone 4 ved Verizons launch.

Fra : Tor H Espe

Dato : 15-01-11 00:50

Den 12.01.11 08.15, skreiv Clas Mehus:

> Jo, men benyttes ikke til tale en del steder. Ellers viktig å skille
> CDMA og CDMA2000. Sistnevnte er spesifikk teknologi, mens førstnevnte
> er mer prinsipp som flere løsninger kan være basert på.

ice.net bruker det gamle 450 og 900 MHz båndet som var bygget ut over
Norge før GSM kom med eget nett? Og det brukes ikke til mobiltelefoni
lenger, kun trådløst bredbånd.

TorH

Fra : Thomas Skogestad

Dato : 15-01-11 10:22

* Clas Mehus

| Jo, men benyttes ikke til tale en del steder. Ellers viktig å skille CDMA
| og CDMA2000. Sistnevnte er spesifikk teknologi, mens førstnevnte er mer
| prinsipp som flere løsninger kan være basert på.

Jeg bruker trådløst bredbånd fra Netcom. Akkurat nå var forbindelsen "WCDMA"
før den byttet til "HSPA". Og nå har den byttet tilbake til WCDMA. Hoi som
den bytter. (Den har vært innom minst en til, men det gikk så kjapt at jeg
ikke rakk å se hva det var.)

Når den bytter til trege EDGE hører jeg det gjerne på FM-radioen. Da blir det
mye skurring inntil den bytter til noe raskere.

(krysspostet)

--
Thomas Skogestad