Det er nu ganske sjovt...
Fra : Michael Weber

Dato : 10-01-11 16:53

at tidligere modstandsfolk støtter terror...ifølge Justitsminister Lars
Barfoed.

Det er ellers ikke lige det, der fremgår af deres hjemmeside som formål
med foreningen:
http://www.horserød-stutthofforeningen.dk/index.php?id=2&lang=dk

Godt vi har regeringen til at sætte disse tidligere modstandsfolk på
plads :)

Fra : Jens Bruun

Dato : 10-01-11 17:27

Michael Weber <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen
4d2b2b2f$0$23763$14726298@news.sunsite.dk:

> [...]
> http://www.horserød-stutthofforeningen.dk/index.php?id=2&lang=dk
>
> Godt vi har regeringen til at sætte disse tidligere modstandsfolk på

Disse kommunister har støttet en organisation, der officielt optræder på
internationale lister over terror-organisationer. Det er således ikke
justitsministeren, der har afgjort, at de støtter terrorister. Samtidig har
kommunisterne sørget for aktivt at informere justitsministeriet om støtten,
da den er givet som en åben provokation - ifølge selv samme kommunister.
Svarer lidt til, at jeg kontakter politiet og fortæller, at jeg om lidt har
planer om at køre 220 km/t timen på en motorvejsstrækning som en
provokation, der skal vise, at jeg er modstander af fartbegrænsningen på 130
km/t.

Var det for svært for dig at holde dig til sandheden?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Michael Weber

Dato : 10-01-11 17:33

Den 10-01-2011 17:27, Jens Bruun skrev:
> [...]
> km/t.
>
> Var det for svært for dig at holde dig til sandheden?

Det er nu meget sjovt, at tidligere modstandsfolk støtter terrorisme.
:)

Fra : Mendoza

Dato : 10-01-11 17:52

?

"Michael Weber" skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Var det for svært for dig at holde dig til sandheden?

Det er nu meget sjovt, at tidligere modstandsfolk støtter terrorisme.
Hvad sjovt er der i det?

Fra : Michael Weber

Dato : 10-01-11 17:56

Den 10-01-2011 17:51, Mendoza skrev:
> ?
>
> "Michael Weber" skrev i meddelelsen

> Det er nu meget sjovt, at tidligere modstandsfolk støtter terrorisme.
> :)
> -------------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Hvad sjovt er der i det?

Prøv lige at tænk over den.

Fra : Mendoza

Dato : 10-01-11 18:11

?

> [...]
> ?
>
> "Michael Weber" skrev i meddelelsen

> Det er nu meget sjovt, at tidligere modstandsfolk støtter terrorisme.

Prøv lige at tænk over den.

Jeg beklager.... men jeg kan stadig ikke se det sjove?

Fra : Mendoza

Dato : 10-01-11 18:15

??

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-11 20:40

Mendoza skrev den 10-01-2011 18:15:

> ----------------------------------------------------------------------------------------------
>
> Jeg beklager.... men jeg kan stadig ikke se det sjove?

At noget er terrorisme eller frihedskamp afhænger af hvem der vinder
konflikten.

--
med venlig hilsen www.de3faktorer.dk
Carsten Riis Mere skal der ikke til

Fra : @

Dato : 11-01-11 09:40

On Mon, 10 Jan 2011 17:33:14 +0100, Michael Weber
<michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote:

>Det er nu meget sjovt, at tidligere modstandsfolk støtter terrorisme.
>:)

den tåbelige påstand kan du så lige dokumentere???

eller??

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Weber

Dato : 11-01-11 17:07

Den 11-01-2011 09:39, @ skrev:

> den tåbelige påstand kan du så lige dokumentere???
>

> eller??

Åh, du mener vi skal kalde dem terrorister i stedet?

Fra : @

Dato : 12-01-11 08:57

On Tue, 11 Jan 2011 17:06:35 +0100, Michael Weber

det kunne du så ikke

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:01

Den 12-01-2011 08:57, @ skrev:

> det kunne du så ikke

Du kan naturligvis mene at støtte PFLP og FARC ikke er at støtte terror.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 12-01-11 20:13

On Wed, 12 Jan 2011 20:00:31 +0100, Michael Weber wrote:

> Du kan naturligvis mene at støtte PFLP og FARC ikke er at støtte terror.

Tak

Vil forøvrigt forsøge at blive medlem af Horseråøf-Stuthoff.

--
MVH
Bruno

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:20

Den 12-01-2011 20:12, Bruno Christensen skrev:

> Tak
>
> Vil forøvrigt forsøge at blive medlem af Horseråøf-Stuthoff.

Det var så lidt.

Fra : @

Dato : 12-01-11 20:21

On Wed, 12 Jan 2011 20:00:31 +0100, Michael Weber
<michael@michaelweberREMOVE.dk> wrote:

>Du kan naturligvis mene at støtte PFLP og FARC ikke er at støtte terror.

du påstod at tidligere modstandsfolk støttede PFLP og FARC -
hvornår bakker du den påstand op?

Er du HELT sikker på at det er tidligere modstandsfolk som "tegner"
HORSERØD STUTTHOF FORENINGEN og ikke nogen personer som er en hel del
yngre?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:24

Den 12-01-2011 20:21, @ skrev:

> du påstod at tidligere modstandsfolk støttede PFLP og FARC -
> hvornår bakker du den påstand op?

Læs hvad jeg linker til bette møv.

Fra : @

Dato : 12-01-11 20:28

On Wed, 12 Jan 2011 20:24:05 +0100, Michael Weber

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:33

Den 12-01-2011 20:28, @ skrev:

> Er du HELT sikker på at det er tidligere modstandsfolk som "tegner"
> HORSERØD STUTTHOF FORENINGEN og ikke nogen personer som er en hel del
> yngre?

Jeg ser ingen grund til at betvivle det.
Men du er naturligvis velkommen til at gennemgå deres medlemsliste
og bevise at deres medlemmer ikke har været modstandsfolk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-11 10:29

Michael Weber <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen
4d2e01cb$0$23763$14726298@news.sunsite.dk:

> Jeg ser ingen grund til at betvivle det.
> Men du er naturligvis velkommen til at gennemgå deres medlemsliste
> og bevise at deres medlemmer ikke har været modstandsfolk.

Man kan også starte med at bruge sin sunde fornuft. Hvis vi nu skal være
lidt optimistiske hér, kan vi jo nøjes med at forestille os nogle, der var
modstandsfolk i 1945. Lad os sige, de da var 20 år gamle. De vil så i dag
være 86 år gamle. Hvor mange af dem tror *du*, er politisk aktive i en
kommunistisk forening? Noget andet er, at Horserød-Stutthoff henviser til
modstandsfolk, fængslet i under besættelsen. Skal vi gætte på, der er under
fem af dem i live i dag?

Men hvis du bruger din sunde fornuft, kan du jo ikke trolle - vel Weber?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 13-01-11 12:37

On Thu, 13 Jan 2011 10:29:09 +0100, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Michael Weber <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i meddelelsen
>4d2e01cb$0$23763$14726298@news.sunsite.dk:

>Man kan også starte med at bruge sin sunde fornuft.

og blot se på hvem der sidder i bestyrelsen

HVAD?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 20:34

On Wed, 12 Jan 2011 20:24:05 +0100, Michael Weber wrote:

> Læs hvad jeg linker til bette møv.

Du burde måske læse det selv en ekstra gang (som jeg måtte for at fange
"pointen").

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:37

Den 12-01-2011 20:34, S.A.Thomsen skrev:

> Du burde måske læse det selv en ekstra gang (som jeg måtte for at fange
> "pointen").

At du ikke kan læse, undrer mig ikke :D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:00

On Wed, 12 Jan 2011 20:37:13 +0100, Michael Weber wrote:

> At du ikke kan læse, undrer mig ikke :D

Forskellen på os to er, at jeg ikke er bange for at indrømme, når der var
noget jeg ikke forstod, første gang jeg læste det.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:10

Den 12-01-2011 21:00, S.A.Thomsen skrev:

> Forskellen på os to er, at jeg ikke er bange for at indrømme, når der var
> noget jeg ikke forstod, første gang jeg læste det.

Jeg synes ikke, du indrømmer, så det må siges at være en selvmodsigelse.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:20

On Wed, 12 Jan 2011 21:10:04 +0100, Michael Weber wrote:

> Jeg synes ikke, du indrømmer, så det må siges at være en selvmodsigelse.

At du ikke kan læse og forstå simple danske sætninger, er HELLER IKKE mit
problem.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:23

Den 12-01-2011 21:20, S.A.Thomsen skrev:

> At du ikke kan læse og forstå simple danske sætninger, er HELLER IKKE mit
> problem.

At du ikke formår at læse og forstå, hvad jeg skriver og linker til,
er ikke mit problem.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:32

On Wed, 12 Jan 2011 21:23:15 +0100, Michael Weber wrote:

> At du ikke formår at læse og forstå, hvad jeg skriver og linker til,
> er ikke mit problem.

Det eneste du evner er barnligt "Æv bæv du kan selv være dum"-pladder.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:37

Den 12-01-2011 21:31, S.A.Thomsen skrev:

> Det eneste du evner er barnligt "Æv bæv du kan selv være dum"-pladder.

Heller ikke her, havde du noget at byde ind med.
Blot barnlig "Æv bæv du kan selv være dum"-pladder.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 22:10

On Wed, 12 Jan 2011 21:37:21 +0100, Michael Weber wrote:

> Heller ikke her, havde du noget at byde ind med.
> Blot barnlig "Æv bæv du kan selv være dum"-pladder.

Du er gået i "ævle-bævle"-mode, så hyg dig med BW, Jens Bruun og Patruljen.

PLONK

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 22:13

Den 12-01-2011 22:09, S.A.Thomsen skrev:

> Du er gået i "ævle-bævle"-mode, så hyg dig med BW, Jens Bruun og Patruljen.
>
> PLONK

Stadig intet?!

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 20:33

On Wed, 12 Jan 2011 20:21:07 +0100, @ wrote:

> [...]
>
> Er du HELT sikker på at det er tidligere modstandsfolk som "tegner"
> HORSERØD STUTTHOF FORENINGEN og ikke nogen personer som er en hel del

Den detalje havde jeg ikke lige lagt mærke til.

citat:

"Andre personer der sympatiserer med foreningens formål – som aktivt
arbejdende antifascistisk organisation – kan optages som medlemmer og er
valgbare til foreningsposter".

Altså IKKE nødvendigvis tidligere modstandsfolk.

Dem er i dag kalder sig "antifascister", er som regel rødfascister eller
anarkister.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:36

Den 12-01-2011 20:33, S.A.Thomsen skrev:

> [...]
> valgbare til foreningsposter".
>
> Altså IKKE nødvendigvis tidligere modstandsfolk.

Hvem er dem, var ikke modstandsfolk?

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 20:59

On Wed, 12 Jan 2011 20:35:30 +0100, Michael Weber wrote:

> Hvem er dem, var ikke modstandsfolk?

Økseskaft.?

Langt de fleste modstandsfolk er i dag døde af alderdom og af dem der
stadig er i live, er der nok ikke mange der er "aktivt arbejdende
antifascister".

Desuden giver referatet fra den seneste generalforsamling, et tydeligt
billede af foreningens ekstremt røde holdninger.

http://www.horserød-stutthofforeningen.dk/index.php?id=390&lang=dk

citater:

".......Dansk Folkeparti og regeringens uduelige og uvidende ministre....."

"Dagligt brydes de internationale konventioner"

Lodret løgn.

"Samtidig kræver man forbud mod at børn af anden etnisk baggrund taler
deres eget sprog i frikvartererne"

Endnu en lodret løgn.

"..... samtidig med at asylbørn fængsles og deres mødre uddrives af det
danske paradis".

"I det skjulte er politistaten en kendsgerning".

"nu bygges sagen op på betalte meddelere og PETs ubekræftede og oftest
løgnagtige påstande".

Hvorfra ved de om PET's påstande er løgnagtige.?

"- En mistænkt kan aflyttes uden at han/hun får det at vide".

Hvad i alverden havde de tænkt sig.? At man skulle fortælle den mistænkte
at han/hun blev aflyttet.?

".......kopi af Dansk Folkepartis stadig mere racistiske udmeldinger og
provokationer".

"De er religiøse ekstremister af fascistisk tilsnit for hvem intet er
helligt" (om Søren Krarup og Jesper Langballe)

".....da ministeren og fascisterne slap magtens knippelsvingende svinehunde
løs på forsvarsløse flygtninge".

"I forbindelse med vort antifascistiske arbejde, var det naturligt, at
Horserød Stutthof Foreningen ikke alene sluttede op, men aktivt deltog i
oprettelsen af foreningen ”Antifascistisk Forum” og tidsskriftet af samme
navn"

http://projektantifa.dk/bliv-aktiv/article/antifascistisk-forum

Man kan ikke blive mere rødfascistisk end det.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:13

Den 12-01-2011 20:58, S.A.Thomsen skrev:

> [...]
>
> http://projektantifa.dk/bliv-aktiv/article/antifascistisk-forum
>
> Man kan ikke blive mere rødfascistisk end det.

Konklusionen er at du ikke kan sige at ingen af dem var modstandsfolk.
At alle ikke var modstandsfolk, fremgår skam af deres vedtægter, bette møv.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:30

On Wed, 12 Jan 2011 21:12:48 +0100, Michael Weber wrote:

> Konklusionen er at du ikke kan sige at ingen af dem var modstandsfolk.

Det har jeg sgu da heller ikke påstået, snotskovl.

> At alle ikke var modstandsfolk, fremgår skam af deres vedtægter, bette møv.

Jeg vil godt vædde en kasse bajere på, at dem der styrer foreningen i dag,
er rødfascister og anarkister, der ikke engang var født under besættelsen.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:41

Den 12-01-2011 21:30, S.A.Thomsen skrev:

> Det har jeg sgu da heller ikke påstået, snotskovl.

Det var da dejligt.
Som sagt, modstandsfolk, der støtter terror.
Det er lidt komisk, ikke sandt?!

> Jeg vil godt vædde en kasse bajere på, at dem der styrer foreningen i dag,
> er rødfascister og anarkister, der ikke engang var født under besættelsen.

Din tro er jeg ikke interesseret i.

Fra : Carsten Riis

Dato : 10-01-11 21:03

Jens Bruun skrev den 10-01-2011 17:27:

> Disse kommunister har støttet en organisation, der officielt optræder på
> internationale lister over terror-organisationer. Det er således ikke
> justitsministeren, der har afgjort, at de støtter terrorister.

Hvem har så?

Hvem laver disse lister? Ud fra hvilke kriterier?

Og er man terrororganisation bare fordi man står på en liste? Er
listen lavet efter en retssag....og i hvilket land!
eller er det bare nogen embedsmænd, som syntes det er sjovt at lave lister?

Ligesom kjole-damen fra Sydsjælland, der sender penge til Pakistan for
betaling af syede kjoler....pengeoverførslen blev snuppet, da der var
mistanke om terror.
http://www.bt.dk/krimi/christa-blev-terrormistaenkt-koebe-kjoler

Ligesom den 2 årige ærke-amerikanske dreng som ikke måtte flyve
indenrigs i USA fordi han på en navneliste over folk, der kunne lave terror.
http://abcnews.go.com/Travel/wireStory?id=9561081

De der lister....dem giver jeg ikke meget for!
Ej heller sikkerhedskontrollerne i lufthavnene. I Kastrup er man enten
sløset med hvilke genstande man må have med eller i Aalborg er de
nidkære ad helvede til (oplevet selv med et umbrakosæt)

Ej du.....der er noget ravruskende galt med alt det som falder i
kølvandet på terrorsikring.
Tillykke til terroristerne...I har vundet. I får myndighederne til at
bruge ressourcer på de mest tåbelige steder.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-01-11 21:48

"Carsten Riis" <carsten.riis@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> lavet efter en retssag....og i hvilket land!
> eller er det bare nogen embedsmænd, som syntes det er >sjovt at lave

PFLP har adrig lavet flykapringer selvmordsbomber o.s.v vel da.

FARC har intet med narko baroner bortførelser gidseltagning o.s.v at gøre
vel da.

Hvis man ligefrem myrder løs på de mennesker man ønsker at befri for
undertrykkelse og det uden moral og skrupler, så er man i min optik nogle
absurde frihedskæmpere, uanset hvad man så ellers påstår om sig selv.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 10-01-11 19:45

"Michael Weber" <michael@michaelweberREMOVE.dk> skrev i en meddelelse
> at tidligere modstandsfolk støtter terror...ifølge Justitsminister Lars
> Barfoed.

Lige som dig Weber så ser Horserød-Stutthof Foreningen modstandsfolk, og Den
Faglige Klub jo FARC PFLP som nogen der kæmper for friheden.

Det er der så ikke noget nyt i, og ganske lige som dig, må der jo være noget
de åbenbart har misforstået.

Jeg gad nok vide om de mange mennesker der har fået myrdet deres kære på den
mest brutale vis af FARC og PFLP kan se det sjove! Sikkert ikke.

Horserød-Stutthof Foreningen modstandsfolk, og Den Faglige Klub kan så ikke
lige se at de har gjort noget forkert, ganske som du heller ikke kan, hvad
du så bare ikke skriver direkte for ikke at få noget i klemme, heller ikke
det er der noget nyt i.

Men lad mig nu høre Weber, sådan direkte

Er PFLP OG FARC frihedskæmpere eller er de ikke?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Michael Weber

Dato : 11-01-11 16:47

Den 10-01-2011 19:44, Michael Meidahl Jensen skrev:
> Lige som dig Weber så ser Horserød-Stutthof Foreningen modstandsfolk, og Den
> Faglige Klub jo FARC PFLP som nogen der kæmper for friheden.

Hvor skriver jeg det?

Fra : @

Dato : 12-01-11 20:27

On Mon, 10 Jan 2011 16:53:07 +0100, Michael Weber
> [...]

>http://www.horserød-stutthofforeningen.dk/index.php?id=2&lang=dk
>
>Godt vi har regeringen til at sætte disse tidligere modstandsfolk på

husk lige hvad de var og er modstandere af.

Horserød-Stutthof foreningens bestyrelse, er alle aktive kommunister,
hovedparten i DKP (Danmarks Kommunistiske Parti), men der er også
tråde til KPiD (Kommunistisk Parti i Danmark) og APK (Arbejderpartiet
Kommunisterne = stalinisterne). Bodil Enoch der interviewes i
indslaget, har tidligere været amtrådskandidat for KPiD i København.

Selvom kommunisterne var en væsentlig del af den danske modstandskamp
under Anden Verdenskrig, så giver det ikke mening at kalde dem
frihedskæmpere eller postulere de kæmpede for Danmarks frihed.
Endemålet var proletariatets dikatur – ikke borgerligt demokrati og
dertilhørende frihedsrettigheder.

Allan Christiansen nævner at det var “tyskerne og den danske regering”
der fængslede og internerede hans far. Han henviser på den måde
diskret til Kommunistloven af 22. august 1941, hvor den danske
regering presset af den nazistiske besættelsesmagt måtte vedtage et
forbud mod kommunistiske partier. En konsekvens af nazi-Tysklands
angreb på Rusland et par måneder tidligere, der sluttede Hitlers og
Stalins pagt vendt imod de vestlige demokratier. Det er værd at
erindre, når kommunister i dag foregiver at kæmpe for ‘frihed’.

Dansk kommunister var bestemt modstandsfolk, men de kæmpede mere for
sig selv og kommunismen, end for det danske demokrati og danskernes
frihed. DKP som Kommunistloven først og fremmest var vendt imod, havde
øjnene rettede mod Moskva, ikke mod Christiansborg eller Kong
Christian d. X, og der var bestemte terroristiske elementer i denne
gruppe.

I oktober 1943 terrorsprængte BOPA (Borgerlige Partisaner, dæknavn for
Kommunistiske Partisaner) Café Tosca og Café Mokka på Strøget i
København. Angrebet på den første café slog fejl og medførte blot
brandsår, den anden medførte fire døde og 43 sårede – både tyskere og
danskere. PR-mæssigt gav det ikke den ønskede effekt, og
centralkomiteen pålagde kommunister ikke at gentage civile
terrorbombninger. Frihedsrådet tog ligeledes afstand.

Historien er således mere nuanceret end som så, og når DR samtidig
lader de fire kommunister fremstå som apolitiske bekymrede borgere, og
supplerer med en meget politisk professor, så ligner det til
forveksling et partsindlæg.

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 20:42

Den 12-01-2011 20:26, @ skrev:

> husk lige hvad de var og er modstandere af.

Det kan man læse, på deres hjemmeside.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:01

On Wed, 12 Jan 2011 20:41:43 +0100, Michael Weber wrote:

> Det kan man læse, på deres hjemmeside.

Det skulle du selv prøve.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:14

> Det skulle du selv prøve.

Du havde heller ikke denne gang noget at byde ind med :D

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:18

On Wed, 12 Jan 2011 21:13:39 +0100, Michael Weber wrote:

> Du havde heller ikke denne gang noget at byde ind med :D

At du ikke gider læse dit eget link, er IKKE mit problem.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:21

Den 12-01-2011 21:18, S.A.Thomsen skrev:

> At du ikke gider læse dit eget link, er IKKE mit problem.

Hvorfor kan du ikke forstå, hvad jeg linker til?!
Nå, det er ikke mit problem.

Fra : S.A.Thomsen

Dato : 12-01-11 21:32

On Wed, 12 Jan 2011 21:20:58 +0100, Michael Weber wrote:

> Hvorfor kan du ikke forstå, hvad jeg linker til?!
> Nå, det er ikke mit problem.

Endnu mere barnligt "Det kan du selv være" pladder.

Fra : Michael Weber

Dato : 12-01-11 21:42

Den 12-01-2011 21:32, S.A.Thomsen skrev:

> Endnu mere barnligt "Det kan du selv være" pladder.

Stadig intet at byde ind med?!

Fra : Vidal

Dato : 13-01-11 10:48

Den 12-01-2011 20:26, @ skrev:
> [...]
> lader de fire kommunister fremstå som apolitiske bekymrede borgere, og
> supplerer med en meget politisk professor, så ligner det til

Kilde Uriasposten? Ikke?

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-11 10:50

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d2eca42$0$36564$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Kilde Uriasposten? Ikke?

Du er opmærksom på, at Kim Møller loyalt refererer andre kilder (som oftest
mainstream medier), og at han altid henviser til disse - ikke?

Eller du er måske ude i, at ubehagelige nyheder forsvinder helt af sig selv,
når man skyder budbringeren?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Vidal

Dato : 13-01-11 11:47

Den 13-01-2011 10:50, Jens Bruun skrev:
> [...]
> mainstream medier), og at han altid henviser til disse - ikke?
>
> Eller du er måske ude i, at ubehagelige nyheder forsvinder helt af sig selv,

Jeg er ude i, at når man læser et velformuleret indlæg
fra @, er det som regel et citat fra en ikke-oplyst
kilde. Og det er uartigt.

Normalt formulerer @ sig som en trekvart-analfabet.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Jens Bruun

Dato : 13-01-11 12:25

Vidal <vidal@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
4d2ed832$0$36569$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Jeg er ude i, at når man læser et velformuleret indlæg
> fra @, er det som regel et citat fra en ikke-oplyst
> kilde. Og det er uartigt.

Enig.

> Normalt formulerer @ sig som en trekvart-analfabet.

My bad, jeg ikke fangede, hvad din anke egentlig gik på. Sorry.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : @

Dato : 13-01-11 12:38

On Thu, 13 Jan 2011 10:47:30 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Kilde Uriasposten? Ikke?

og?

kan du ikke skyde budskabet ned?

Hvorfor ikke forholde dig til indhold?

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Vidal

Dato : 13-01-11 14:15

Den 13-01-2011 12:38, @ skrev:

> kan du ikke skyde budskabet ned?
>
> Hvorfor ikke forholde dig til indhold?

Jeg er sådan set ligeglad med jeres dumme diskussion. Det
er din løsagtige omgang med information, det handler om.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Bo Warming

Dato : 14-01-11 08:41

On Thu, 13 Jan 2011 14:14:47 +0100, Vidal <vidal@webspeed.dk> wrote:

>Jeg er sådan set ligeglad med jeres dumme diskussion. Det
>er din løsagtige omgang med information, det handler om.

Du antyder misinformation. Skriv hellere hvad er sandt og hvor
modpartens udsagn afviger

Du kalder andres diskussion dum. Påpeg hellere fejl i facts eller
logik, helt præcist

Fra : Bo Warming

Dato : 15-01-11 17:40

> [...]

>http://www.horserød-stutthofforeningen.dk/index.php?id=2&lang=dk
>
>Godt vi har regeringen til at sætte disse tidligere modstandsfolk på

Disse kommunister som jeg taler med hver efterår når de har træf i
Nørrebroparken er i bedste fald sønner af papirnussere der kaldte sig
modstandsfolk og de må fatte at når regeringen har tilsluttet sig
USA-krav om nul pengeindsamling til latinamerikanske gidseltagere , så
er det strafbart

Riffelsyndikatet var vist væsentligste BOPA-sabotage og den havde
ingen af de opmærksomhedssøgende "terrorister"s fædre været med i

Men BOPA stjal meget fra cigarbutikker mm og kaldte det sabotage -
butiksejere var vis altid nødt til at være en anelse tyskvenlige for
ikke at miste næringsbrev