Ret MLskyts mod kulturradrak mod kællinge~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-01-11 03:13

   Ret MLskyts mod kulturradrak mod kællingerne

Vedr PH er Martin Larsens hjerne totalformørket men et skarpt øje mod
velmenere er på sin plads fx mod PHs mor Agnes Henningsen og især
arbejderforfatterinden fra Istedgadekvarteret Tove Ditlevsen som i sit
snobbeægteskab med ex-departementchef Viktor Andreasen dog ikke fik
forhindret at denne skabte EB-succes ved at omgå lov om alfonseri og
indføre massageannoncer. Af det kup kom en genial antiskrankepave avis
som med Falbert og Poul Nielsen typer er still going strong og var
tolerant nok vedr mit Sædhjælpsfondet
NB Georg Brandes var IKKE kulturradikal ja endog ikke prodemokrati Men
has bror startede Politiken med Hørup og ellers havde Georg ikke ku få
sine pro-nazi kronikker trykt

"Lykken er altid identisk med erindret lykke. Kun sorgen hører
øjeblikket til. Tove Ditlevsen
"Ja, hun har dette, jeg ved ikke hvad? Men ved du, hvad det er? At man
ikke ejer nogen anden tanke i sit hoved end det modsatte køn. Agnes
Henningsen
"   Vi var det dødsfjende-hjertenskær, som er så oprivende. Hver
gang jeg havde forvundet ham, kom han tilbage og ville være
hjertenskær igen for straks efter at handle som dødsfjende. Agnes
Henningsen

Dette berømmede matriarkat var indvævet i jødisk matriarkat som står
bag at jeg ikke kan låne i mit hus

Falbert beviste at han ikke havde 1% af den integritet som han
foregøgler danskerne at han har da han trak nazikortet mod mig for
ikke at Glistrup sku blive indvalgt og det er de samme kræfter i vor
andedam der skabte justitsmord om blufærdighedskrænkelse imod mig og
måske gentager succes men nu med ikke bøde men fængsel og med
komputerkonfiskation, som bøllebetjentene lagde op til da de fornylig
anholdt mig - men måske bluffede- forhåbentlig.