MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Adresselinjen i åbnede mapper
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 10-01-11 08:49

Hej alle

Findes der en måde så man kan blive fri for den 'oversættelse'
der laves i adresseboksen når man åbner en mappe?

Der står f.eks.

   Denne > DATA (D) > Infosider >

og jeg vil gerne have at der bare står

   D:\Infosider

sådan som det sker når man markerer feltet.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 10-01-11 11:32

Bertel Lund Hansen skrev:

>    Denne > DATA (D) > Infosider >
>
>og jeg vil gerne have at der bare står
>
>    D:\Infosider

Hvis dit D-drev hedder DATA er det vist svært at slippe for.
Hilsen emj

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 10-01-11 14:24

Det tror jeg ikke da der er indbygget genveje i den anden visning.
Prøv at klikke på en af de små pile eller en mappe højere oppe i
hierarkiet. meget anvendeligt hvis du spørger mig.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : cykelsmeden

Dato : 10-01-11 16:21

> [...]
>
> og jeg vil gerne have at der bare står
>
>    D:\Infosider
>
> sådan som det sker når man markerer feltet.
fjern hakket i "vis fulde sti i adresselinien" (mappevisninger!)
//finn

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-01-11 00:32

cykelsmeden skrev:

> fjern hakket i "vis fulde sti i adresselinien" (mappevisninger!)

Det kan jeg ikke. Det er slettet for længst, og det har ikke
noget med det at gøre.

Hvorfor skrev du det egentlig?

--
Bertel