MS Windows
briani 27239
Mikro skrift på skærmen på IE 8
Fra : Svend

Dato : 09-01-11 07:20

HJÆLP!

Skriften og dermed også billedet på skærmen, når jeg bruger IE8 er på
størrelse med et frimærke på en 24" skærm, og jeg kan ikke lige se hvordan
man kan gøre den større.
Jeg prøvede at starte en ny installation op, men den var også nærmest
usynlig og ubrugelig da det også var i IE8, så det opgav jeg.
Preview til udprint ser OK ud, men det kan man jo ligesom ikke bruge til
noget.
Firefox og alt andet ser normalt ud.

Nogen der kan hjælpe mig?

På forhånd tak

Svend Åge

Fra : Svend

Dato : 09-01-11 07:40

Hej

Fandt selv ud af det ved lidt mere roden rundt:

Vis/Zoom/100%

Hvordan den er endt i 'uendeligt' af sig selv er mig en gåde

Vh

Svend Åge

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-01-11 09:23

Svend skrev:

> Vis/Zoom/100%

Ctrl + midterste rullehjul zoomer op og ned.

--
Bertel

Fra : emjeppesen

Dato : 09-01-11 10:10

Bertel Lund Hansen skrev:

>Ctrl + midterste rullehjul zoomer op og ned.

eller ændre det i nedrste højre hjørne i browseren.

Hilsen emj

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 09-01-11 10:36

emjeppesen skrev:

> eller ændre det i nedrste højre hjørne i browseren.

Jo, men fidusen med rullehjulet virker ens i Opera, Firefox og
IE.

--
Bertel

Fra : Svend

Dato : 09-01-11 22:07

"Bertel Lund Hansen" <splitteminebramsejl@lundhansen.dk> skrev i meddelelsen

> Jo, men fidusen med rullehjulet virker ens i Opera, Firefox og
> IE.
>
> --
> Bertel

Tak for info!

Så har jeg også lært noget i dag (o;

Det lignede godt nok noget på 10% og så er det sgu' svært at ramme noget med
musen, forstår ikke at de ikke har sat limit lidt højere?

Vh

Svend Åge

Fra : Allan Vebel

Dato : 09-01-11 22:42

Svend skrev:

> Det lignede godt nok noget på 10% og så
> er det sgu' svært at ramme noget med
> musen

Ctrl + og Ctrl - kan også bruges til at forstørre
og formindske.

I Firefox kommer man tilbage til normal størrelse
med Ctrl 0.

--
Allan Vebel
http://vebel.dk | http://dmwebdesign.dk