Hvad fatter gør.....
Fra : Lyrik

Dato : 10-01-11 01:41

Ja hvad er det fatter gør? Ikke altid det retfærdige i hvert fald! Det
lyder ofte:"Nu har jeg købt en MacBook Pro, så kan Magda få min gamle
MacBook."

Kvinden bliver betragtet som en "House-nigga!" Selv i dag hvor der
bræges om "ligeret", er der afgjort ikke ligeret til den
topkonfigurerede maskine! Som en ven meget sigende udtrykte det:"Hun
har jo ikke forstand på det alligevel!"

Og hvorfor har "Husnegeren" ikke forstand på det? Fordi hun er holdt
nede i årtusinder og ikke har opnået ligeret endnu! Og det skal hun
måske heller ikke have? Manden blev skabt først og er Guds afglans,
mens kvinden er en "mandinde" mandens afglans!
Glansen falder på mandens MacBook Pro og afglansen nydes af kvinden på
den lille 13". Hun smiler tilfreds og vender sit lille smukke ansigt
taknemmelig op imod "Den store farmand", der lige har snuppet
førstefødselsretten til supermaskinen!

Han fastholder:"Hun smiler tilfreds! Når hun er tilfreds, kan jeg vel
også være det. Vi er vel en familie og så sparede vi de penge? Skulle
vi have ventet til vi kunne få en MacBook Pro hver, så havde jeg måtte
udsætte købet af mine golfkøller!";-(

Hvad er det fatter gør?

Jens