Re-download af Navigon GPS til iPhone - er~
Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-01-11 19:52

Er der nogen der har erfaringer med at re-downloade Navigons GPS app til
iPhone? App store melder jo først ud i sidste øjeblik hvis app'en er
købt i forvejen og derfor kan downolades gratis.

--
Mvh Martin

www.facebook.com/martin.bredthauer

Fra : -=JF=-

Dato : 09-01-11 21:10

Den 09/01/11 19.51, Martin Bredthauer skrev:
> Er der nogen der har erfaringer med at re-downloade Navigons GPS app til
> iPhone? App store melder jo først ud i sidste øjeblik hvis app'en er
> købt i forvejen og derfor kan downolades gratis.

Nu har jeg ikke prøvet med præcis Navigon, men jeg har genhentet Tomtom
Vesteuropa, og det foregik gratis og ganske udramatisk.

--
Mhv.
John

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 09-01-11 21:14

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Nu har jeg ikke prøvet med præcis Navigon, men jeg har genhentet Tomtom
> Vesteuropa, og det foregik gratis og ganske udramatisk.

Mon ikke det er det samme om det er Navigon eller TomTom. Tak for info.

Fra : -=JF=-

Dato : 09-01-11 21:29

Den 09/01/11 21.13, Martin Bredthauer skrev:

> Mon ikke det er det samme om det er Navigon eller TomTom. Tak for info.

Jo, eller enhver anden app for den sags skyld.

Jeg har flere gange genhentet forskellige spil o.l., og hver gang har
Apple haft styr på at den var betalt i forvejen.

Men vær opmærksom på at det reelt er præcis samme app du henter, som den
du i sin tid købte.

En kollega skulle genhente Tomtom Western-Europa, men kom i stedet til
at hente Tomtom Europa - det kostede han vist omkring 800,-

--
Mhv.
John

Fra : Henrik Münster

Dato : 09-01-11 22:00

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> [...]
>
> En kollega skulle genhente Tomtom Western-Europa, men kom i stedet til
> at hente Tomtom Europa - det kostede han vist omkring 800,-

Det har også altid virket hos mig, men jeg indrømmer, at det er med lidt
svedige håndflader, man klikker OK til at hente en applikation til mange
hundrede kroner. Lidt off topic, så er det irriterende, at Tomtom Europa
nu er billigere end det, jeg gav for Tomtom Western Europe i sin tid.
Dengang kunne man ikke købe hele Europa. Hvis jeg en dag skal til et
østeuropæisk land, så er der ingen mulighed for opdatering, men jeg skal
købe hele Tomtom Europe. Nå, sådan er det jo nu om dage indenfor den
slags elektronik, hvor priserne rasler ned, og der hele tiden kommer
opdateringer.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 10-01-11 16:37

-=JF=- <null@null.null> wrote:

> Jo, eller enhver anden app for den sags skyld.
>
> Jeg har flere gange genhentet forskellige spil o.l., og hver gang har
> Apple haft styr på at den var betalt i forvejen.

Det er også min oplevelse med tidl. re-downloads af "alm." apps, men
tænkte at de helt dyre af slagsen måske havde et ekstra lag DRM, som
kunne forhindre gratis downloads.