Re: Hvor skal man starte
Fra : Hanne Hertzog

Dato : 07-01-11 14:54

Langgaard <langgaard@klarupnet.dk> writes:

>Hej
>
>Overvej om det er en god ide at lade henne (måske) blive den eneste
>blandt vennerne der bruger det system. Er ideen din eller kom den fra
>henne?
>
>At sidde med et problem med maskinen eller et program som ingen andre
>i klassen (eller hvor det nu er), ved noget om og ikke kan hjælpe med,
>er nok ikke det sjoveste.
>
>Bare en velment tanke!
>
>--
>Langgaard

Jeg har 8 børnebørn. Det rager dem en høstblomst, at jeg har Mac,
selvom de alle har PC hjemme. (Og det lige fra ganske unge år. 4-5 år)

Et af mine børnebørn på 12.5 år har lige været med os på ferie i 12
dage, og hun har så haft min 2,5 år gamle MacBook. Hun har erklæret, at
når hun skal have sin egne computer, så skal det også være Mac Jeg
fortalte hende ikke, at den var noget dyrere end en af de små netbøger,
som hun ønsker sig. Den tid den sorg

Det var helt åbenbart, at det var bedst at bruge FireFox til spil på
nettet, Movis Star Planet? Tror jeg det hed. Jeg sidder ved min MacBook
Pro og kan ikke lige kigge efter.

Så glem alt det om problemer med Mac-PC! børn er lige glade

Hilsen Hanne

www.macbruger.dk
____________________
Største og ældste forening
for MacBrugere i Danmark

Fra : Tommy Hjorth

Dato : 10-01-11 17:30

On 07/01/11 14.53, Hanne Hertzog wrote:

> [...]
> Pro og kan ikke lige kigge efter.
>
> Så glem alt det om problemer med Mac-PC! børn er lige glade

Her i huset har vi kun mac, og det vedbliver vi med at have
ungerne har hver deres imac og en gammel 12" powerbook hver,
de er 8 år og der har kun været en enkelt gang hvor de ikke
kunne få et program de brugte i skolen, inspektøren som selv er
mac bruger fandt det ligeså underlig som jeg, at den ikke fandtes
til mac platformen og producenten var arrogant og mente ikke
der var basis for at udvikle det til mac, hallo du, vi snakker
om et program der var udviklet i director eller flash men med
noget runtime halløj, de har levet fedt af at sidde på det marked,
håber den slags snart er en saga i historieskrivningen ..

Tommy