MS Windows
briani 27239
[Windows 7] Visuelle effekter - hvor still~
Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-01-11 12:06

Hej

Under mine forsøg med Windows 7 kom jeg engang frem til et
faneblad (eller lignende) hvor jeg kunne vælge hvilke visuelle
effekter der skulle være slået til eller fra. Det gælder f.eks.
animationen af mapper der åbnes og maksimeres. Nu kan jeg ikke
finde de indstillinger. Nogen der ved hvor de er?

--
Bertel

Fra : Preben

Dato : 08-01-11 13:17

Den 08.01.2011 kl. 12:05 skrev Bertel Lund Hansen
<splitteminebramsejl@lundhansen.dk>:

> [...]
> animationen af mapper der åbnes og maksimeres. Nu kan jeg ikke
> finde de indstillinger. Nogen der ved hvor de er?

Kan det være Kontrolpanel -> Personlige indstillinger?

--
mvh/Preben

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-01-11 13:52

Preben skrev:

> Kan det være Kontrolpanel -> Personlige indstillinger?

Der har jeg kikket.

--
Bertel

Fra : Lasse B. Hansen

Dato : 08-01-11 14:23

Bertel Lund Hansen wrote:

> Der har jeg kikket.

Hvis du opretter en mappe på skrivebordet og
døber den:
GodMode.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
så får du alle indstillinger i kontrolpanel til rådighed

Hilsen Lasse B. Hansen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 09-01-11 01:11

Du får det samme ved at sætte Kontrol Panelet til at vise alt (Klik på
den lille pil.
Det der med godmode er bare noget en fandt på for sjov. Du kan kalde
det hvadsomhelst.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Hekatombe

Dato : 08-01-11 14:25

> Der har jeg kikket.

Har du kigget i: Control Panel->System and Security->System->Advanced
System Settings->(Performance) Settings... (dvs. nogenlunde det samme
ulogiske sted som i 2000/XP)

Fra : emjeppesen

Dato : 08-01-11 14:41

Bertel Lund Hansen skrev:

> [...]

Prøv at skrive Optimer i Start/søg, så kommer den som øverste forslag
Hilsen emj

Fra : erling

Dato : 08-01-11 14:23

> [...]
> animationen af mapper der åbnes og maksimeres. Nu kan jeg ikke
> finde de indstillinger. Nogen der ved hvor de er?

Gå i Kontrolpanel -> Alle elementer i kontrolpanel -> Oplysninger
om og værktøjer til ydeevne ->
I "indstillinger for ydeevne" finder du 3 faneblade:
Visuelle effekter - avanceret - forhndring af datakørsel.
I visueller effekter kan du vælge 4 måder for indstillinger du
kan bruge.
mvh
erling
--
www.erling-simonsen.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 08-01-11 14:39

erling skrev:

> [...]
> Visuelle effekter - avanceret - forhndring af datakørsel.
> I visueller effekter kan du vælge 4 måder for indstillinger du

Der var den. Tak for det.

--
Bertel