Total Commander til Mac?
Fra : Henrik 8600

Dato : 08-01-11 20:46

?Findes der noget gerne identisk med Total Commander til Windoze, bare til
Mac?

H.

Fra : Jesper

Dato : 08-01-11 21:13

Henrik 8600 <dk8008CUTTHISAWAY@hotmail.com> wrote:

> ?Findes der noget gerne identisk med Total Commander til Windoze, bare til
> Mac?
>
> H.

Har du prøvet PathFinder ?
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-01-11 23:09

Den 08/01/11 21.13, Jesper skrev:
> [...]

Jeg har hentet et program der hedder MuCommander, som ligner meget. Jeg
brugte det i begyndelsen af min tid med en Mac i huset, men efterhånden
som jeg er blevet mere fortrolig med den, bruger jeg det sjældent.

Hans

Fra : Hans Houmøller

Dato : 09-01-11 23:19

> Har du prøvet PathFinder ?

Er den ikke dyr?

Hans

Fra : Jonas Jalling

Dato : 10-01-11 10:21

Den 09/01/11 23.18, Hans Houmøller skrev:

> Er den ikke dyr?

Den koster i hvert fald under 150M USD :D

Mvh Jonas