Obama kopieres af Martin Larsen
Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 19:13

Obama kopieres af Martin Larsen

Ved udnævnelsen af ny stabschef, skamroste Barach Obama denne erfarne
bankdirektør

Han oplyste at den nyansatte havde "genetic trait" for evnen til at
skabe arbejdspladser

Det svarer til den tyrkertro som Martin har for at tics-patienter, der
bander meget har særligt DNA, der gir særlige ganglie-nervetråde,
hvilket er en komisk overtro som kun psykologer og aldrig læger falder
for.

Men når man afviser at skelne mellem ejakulation og erektion, er det
jo ikke respekt for basal læge-science der trykker.

Når man mener at en af tingene kan påvirkes af svamp, er det klart på
healer-overdrevet, vi befinder os.

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-11 20:48

On 01/07/2011 07:12 PM, Bo Warming wrote:
> Obama kopieres af Martin Larsen

Det lyder godt

> Men når man afviser at skelne mellem ejakulation og erektion, er det
> jo ikke respekt for basal læge-science der trykker.

Hmm, du projicerer rigeligt BW. Men at du har lært at ejakulere uden
erektion er da ret pudsigt, og viser hvad indbildningskraft kan gøre for
at lette en oldings passage til dyb senilitet.

Fra : DADK

Dato : 08-01-11 00:04

Martin Larsen wrote:

> [...]
> erektion er da ret pudsigt, og viser hvad indbildningskraft kan gøre for
> at lette en oldings passage til dyb senilitet.

Martin Larsen, dine kropsvæsker må du holde for dig selv.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 03:49

On Sat, 08 Jan 2011 00:03:49 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

>Martin Larsen, dine kropsvæsker må du holde for dig selv.

Al strid på ng er om ord og ingen er intersserret i nogens DNA-holdige
væsker

Politiets skøre hetz mod blufærdighedskrænkelse o lign sku stoppes
helt og fokus sku være på ægte voldtægt hvor nogen tvinger deres sæd
ind i offer

Japan gider ikke straffe andet end de fysiske sexisme forbrydelser så
det har ikke vor medieoptagethed af "krænkelse" og har derfor ikke
disse krænkelser

Forbuden frugt smager bedst, folk vil have opmærksomhed og ved at
tænde på midreårige får de det, så forbud skader børn og
japanerparadis er om minimalstat - som Kina efterligner

Men vi straffer for at føle os gode og er for længe om at sadle om
til Fjernøst-fornuft

Fra : DADK

Dato : 08-01-11 00:12

Martin Larsen wrote:

> [...]
> erektion er da ret pudsigt, og viser hvad indbildningskraft kan gøre for
> at lette en oldings passage til dyb senilitet.

Prøv bare at læs. Martins ulækkerhed har virkelig forbløffet mig. Troede
han var en fin fyr, men så ville Martin Larsen dyrke sex med det døde
lam. Det var weird, har aldrig set noget lignende. Først troede jeg det
var for sjov, men hhh-ahem øh....

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 02:52

On Sat, 08 Jan 2011 00:12:26 +0100, DADK <dadk@webspeed.dk> wrote:

> [...]
>han var en fin fyr, men så ville Martin Larsen dyrke sex med det døde
>lam. Det var weird, har aldrig set noget lignende. Først troede jeg det

Nu kan du jo ikke lugte ulækkerheder via nettets kobberledninger så
hvor er dit problem?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 02:48

On Fri, 07 Jan 2011 20:47:38 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>erektion er da ret pudsigt, og viser hvad indbildningskraft kan gøre for
>at lette en oldings passage til dyb senilitet.

Jeg forstod aldrig din bringen svamp ind i debaten om din forbytning
af erektil-ord med ejakulatios-ord

Når du nu værdsæter overlap mellem din DNA-tro og mulat-obamas så
måske du snart blir tolerant overfor jazz og får stoppet huller i din
almendannelse

Ikke alt fra sorte er dæmonisk, indser du altså omsider , hinsides
godt og ondt

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 05:26

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Det lyder godt

>Hmm, du projicerer rigeligt BW. Men at du har lært at ejakulere uden

Din fadæse om ejakul og erekt havde slå fejlens karakter så jeg gir
den mer end den kan være , så langt har du ret

>erektion er da ret pudsigt, og viser hvad indbildningskraft kan gøre for
>at lette en oldings passage til dyb senilitet.

Sidste vinter havde jeg langt værre kredsløbsproblemer i underben end
nu, så når jeg husker som før, er senilitet et gadedrengemudderkast og
ku det

Min far fik tilllært hjælpeløshed babyficerig et år før sin død og
tabte ting og glemte småtting, så jeg er på vagt , men er mellem
ørerne som da jeg var i din alder der vel er tidlig midalder hvor jeg
tynges af sen midalder

Men kan du præciserere senil demensens hukommelsessvigt så meddel det
straks - når det sker fx om et par årtier

-forveksl ikke slåfejl med alderdomssvækkelse - jeg har så meget på
hjerte at korrekturlæsning glemmes