Hvis ML-pettheory om IQ-arv holder,SO WHAT~
Fra : Bo Warming

Dato : 07-01-11 19:08

Hvis ML-pettheory om IQ-arv holder,SO WHAT?

Viktoria kongefamilie og den beslægtede zar-familie havde blødersyge
børn
Man begyndte at tro, at denne drengesygdom nedarves delvis,
daViktoria var midaldrende.
Siden har det vist sig at næsten så ofte som nedarvning, er spontane
mutationer årsag
Alligevel var det ubetænksomt at den zar ,der dræbtes af Lenins
kommunister, ikke valgte en kone fra en sundere kongeslægt end
viktorianernes, et af de få meget arrangerede ægteskaber på den tid.
Men det er ikke normalt, at man som zaren kan gå ud og vælge og vrage
ved konevalg
Oftest er naboskab og forelskelse afgørende - og det er tabu .
Viktoria var en skurk at hun ikke advarede zarslægten, men det var
helt ny viden, at den livsfarlge sygdom fandtes i hendes slægt. OG ½
århundred senere kom viden om mutationer, dvs at Viktorias forfædre
der alle var sunde, ikke har været skjulte bærere, for mutationen er
stødt til i samme århundrede.
Der er med intelligens udvikling tale om en langt mere kompliceret sag
end mono-gen sygdommen blødersyge
HVIS man som med sukkersyge fandt genetisk disposition, hvor
spædbarnets disposition kan siges at være 1/3 arv og resten miljø
eller lignende, så ville det ikke være videnskab af praktisk værdi.
Polygen arv er man selv med nyeste DNA-viden enormt i vildrede med
Enorme antal tvillingundersøgelser er udført for at afklare om IQ
eller psykose har anden arv end den sociale i sin årsagssamenhænge.
Ingen har givet brugbare svar.
Hitlers Lebensborns lejre hvor sunde polske piger var fødemaskiner for
sunde SS-oficerer har måske øget antallet at højintelligente børn i
de to lande med en promille.
Men Martin Larsen og hans meningsfæller i medicin-branchen, får aldrig
chancen for at gentage det luderprojekt
Så om de fordomsfulde fjender af social arv må man sige: Tænk på
fremtiden og ikke fortiden. Hvis jeres ønsketænkning kunne bevises og
blev bevist - SO WHAT?

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-01-11 20:36

On 01/07/2011 07:08 PM, Bo Warming wrote:
> [...]

> Så om de fordomsfulde fjender af social arv må man sige: Tænk på
> fremtiden og ikke fortiden. Hvis jeres ønsketænkning kunne bevises og

Godt du nu er flyttet lidt - og jeg venter spændt på at du lige uddyber
"so what"? med en intelligent /rationel/ indsigt...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 02:57

-----der er igen flytnng, hvor dog?

- og jeg venter spændt på at du lige uddyber
>"so what"? med en intelligent /rationel/ indsigt...

sowhart = hvaså altså det ville være ligegyldigt hvis dit had mod jazz
kunne begrundes i noget om negerDNA og basal ganglier eller anden
biologisk hardwiring

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-11 09:10

On 01/08/2011 02:57 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> sowhart = hvaså altså det ville være ligegyldigt hvis dit had mod jazz
> kunne begrundes i noget om negerDNA og basal ganglier eller anden

Du har flyttet dig fordi du nu er klar til at /lege/ med tanken at
Martin havde ret all the way. Og hvis jeg havde dit DNA, kunne jeg i
princippet sætte røde streger og sige: derfor har BW en træls musiksmag.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 11:23

On Sat, 08 Jan 2011 09:09:41 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Du har flyttet dig fordi du nu er klar til at /lege/ med tanken at
>Martin havde ret all the way. Og hvis jeg havde dit DNA, kunne jeg i
>princippet sætte røde streger og sige: derfor har BW en træls musiksmag.

Vedr FACE ANATOMI har du ogjeg og en gorilla næppe samme anatomi

Vedr de grå celler mellem ørere har vi måske i al væsentlighed
helt ens arv-skabt fysiologi

Mon der berører musiksmag som i mit tilfælde er skabt af en jzz
udøvende storebor jeg så op til
og Nærum Ungdomsgaards musikmiljø og at min mor holdt politiken som er
enlevende avis der let begejstrer unge sind bl.a. PHs TVanmeldelser
som aldrig var negrofile men blot tolerante ?

Fra : Martin Larsen

Dato : 08-01-11 11:53

On 01/08/2011 11:22 AM, Bo Warming wrote:

> Vedr FACE ANATOMI har du ogjeg og en gorilla næppe samme anatomi
>
> Vedr de grå celler mellem ørere har vi måske i al væsentlighed
> helt ens arv-skabt fysiologi

Nej, men finder flere og flere DNA-sammenhænge.

> Mon der berører musiksmag som i mit tilfælde er skabt af en jzz
> udøvende storebor jeg så op til
> og Nærum Ungdomsgaards musikmiljø og at min mor holdt politiken som er

Jeg tør ikke sige hvordan /dine/ smagspræferencer opstår - din
blottervirksomhed er det også noget du tror at du har fra et
familiemedlem du har beundret?

> enlevende avis der let begejstrer unge sind bl.a. PHs TVanmeldelser
> som aldrig var negrofile men blot tolerante ?

Negre var feterede i 50'ernes Kbh. Det burde du vide lige så godt som
jeg - det er negerne selv der fortæller det. Så jeg håber at du kun
spiller dum...

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 12:15

On Sat, 08 Jan 2011 11:53:13 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Nej, men finder flere og flere DNA-sammenhænge.

ikke om Tourette ifl dine links OM HVAD SÅ?

>Jeg tør ikke sige hvordan /dine/ smagspræferencer opstår - din
>blottervirksomhed er det også noget du tror at du har fra et
>familiemedlem du har beundret?

Blotteri er uterlig sexuel fremvisning af fx pik og mig fremmed, trods
forældet justitsmorddom

Hvad ved du ?

>Negre var feterede i 50'ernes Kbh. Det burde du vide lige så godt som
>jeg - det er negerne selv der fortæller det. Så jeg håber at du kun
>spiller dum...

Beethoven skabte lykke i 1820 og Duke Elliington tilsvarende i 1950

Afveksling og talent fryder

Gambianske voldsmænd kom længe senere

Fra : Bo Warming

Dato : 08-01-11 11:48

<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]

Hvor dog ?

>Du har flyttet dig fordi du nu er klar til at /lege/ med tanken at
>Martin havde ret all the way. Og hvis jeg havde dit DNA, kunne jeg i
>princippet sætte røde streger og sige: derfor har BW en træls musiksmag.

Scence kan ikke udelukke at du og jeg og en gorilla har samme DNA vedr
de grå celler mellem ørerne

Men min sociale arv har skabt vidunderlig musiksmag hos migog din er
nok anderledes

Godt at vi begge bifalder DF-rock v KimChristiansen
som jeg dog aldrig ville betale for