MS Windows
briani 27239
hvordan signatur i windows 7 live mail
Fra : Jet

Dato : 07-01-11 15:20

hvordan indsættes signatur i windows 7 live mail - Jeg kan se at
"signatur" er undertrykt dvs. lys farve og kan ikke aktiveres og
tilføjes, findes en bagvej og hvordan gør jeg den aktiv igen. Jeg har
søgt men forstår ikke engelsk, det skal forklares til en begynder.

Funktionen Klik på menuen Funktioner, klikke på Indstillinger og
derefter klikke på fanen Signaturer.

Fanen funktioner -> indstillinger-> signature findes ikke ?
har trykket ALT

/jet

Fra : Jet

Dato : 07-01-11 15:43

On 7 Jan., 23:20, Jet <jetro...@gmail.com> wrote:
> [...]
> derefter klikke på fanen Signaturer.
>
> Fanen funktioner -> indstillinger->  signature   findes ikke  ?

Måske fordi programmet selv har sat den til IMAP og skal være
POP3
og hvordan retter jeg dette ?

/jet

Fra : Jet

Dato : 08-01-11 01:38

> [...]
> derefter klikke på fanen Signaturer.
>
> Fanen funktioner -> indstillinger->  signature   findes ikke  ?

det er windows live mail 2011 tidligere version var nemmere

Fra : Ukendt

Dato : 08-01-11 10:24

Den 08-01-2011 09:38, Jet skrev:

> det er windows live mail 2011 tidligere version var nemmere
Det aller første jeg ville gøre var at stille spørgsmålet i den rigtige
gruppe som burde være dk.edb.internet.software.mail+news da dette
spørgsmål ikke har noget med windows at gøre så eksperterne sidder nok
ikke her.