Har installeret en prøveversion ?
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 05-01-11 20:38

Har installeret en prøveversion af MS Office 2011, hvordan afinstallere
man på en Ima ?

Skal også af med den gamle iLife

--
SIGGI SAGGE

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-01-11 21:26

Brian Vestergaard <only4usenet@gmail.com> wrote:

> Har installeret en prøveversion af MS Office 2011, hvordan afinstallere
> man på en Ima ?

Mange installere har en uninstall funktion ..

> Skal også af med den gamle iLife

træk programmerne i papirkurven ..

Fra : Michael Knudsen

Dato : 05-01-11 13:38

On Jan 5, 9:26 pm, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:

> tr k programmerne i papirkurven ..

Det er standardmetoden, men mange programmer efterlader fodspor hist
og her. Dem kan man let slippe af med ved hjælp af programmer som
f.eks. AppZapper.

http://www.appzapper.com/

Jeg bruger det selv, og jeg synes helt klart, at det er pengene værd.

--
Michael Knudsen

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 05-01-11 21:46

Michael Knudsen <micknudsen@gmail.com> wrote:

> [...]
> f.eks. AppZapper.
>
> http://www.appzapper.com/
>
> Jeg bruger det selv, og jeg synes helt klart, at det er pengene værd.

med mindre det fylder flere 100mb så er det næsten ikke besværet værd

/thomas