Rideudstyr sælges
Fra : Tulle

Dato : 09-08-01 06:51

Fortøj sort med hvidt for om bringen, læder, str. hest, lidt rust på spænder, kan pudses af med stålbørste
Pris 150 kr.

Leggins cognac med stræk, lige som Jackson leggins, ikke brugt. str. M ca. 40 cm. rundt om det breddeste sted på underbenet.
Pris 150 kr.

Gele underlag, sort uden huller
pris 200 kr.

Thermo dækken 2 stk. str. 145 blå og grøn, det ene er der et lille hul i bag på, kan nemt sys, og på det andet er den nederste bringespænde gået fra, kan nemt sys på igen.
200 kr. pr stk.

Vinterdækken str. 145 cm. grøn/sort/blå ternet med bringelukning, krydsgjorde og én benstrop, haleklap, det er vindtæt,vandtæt,åndbart og meget holdbart.
Det trænger bare til at blive vasket
nypris 899 kr.
Pris 400 kr.

Transport/stalddækken grøn og rødternet, bomuld, str. 145 cm. brugt en gang, med bringespænder, krydsgjorde, benstropper og halesnor.
200 kr.

Daisy Roots staldstøvle med for str 43 i nylon og gummi
100 kr.

Rødt stald/transport dækken med hvide kanter, bringelukning samt halesnor, brugt en gang. str. 145 cm
Pris 150 kr.

Tøjler slidte, læder/stof
50 kr.

Klokker hvide flip/flap str. L
75 kr.

Hønet grønt
25 kr.

Næsebånd kryds, sort, pænt, full
50 kr.

Næse/pandebånd med sølv, mangler dims til det nederste næsebånd,full
75 kr.

Krydsnæsebånd med guld, sort, full
50 kr.

Bid 12,5 cm. hult
Pris 30 kr.

Staldbandager
3 gule
8 hvide
4 røde
3 grønne
2 bordeaux
4 blå/grå
2 staldbandage underlag

15 kr. pr stk. eller 4 for 50 kr.

Ridebandager
4 marineblå
2 lilla
2 bandageunderlag

pris 60 kr. samlet

Bandage underlag 4 stk i sort/grå gode, med uld
pris 75 kr.

Jeg er til at handle med hvis du køber mere end en ting.
Jeg kan også lave en god pris på det hele samlet.

Er der andet du søger så prøv at skrive det til mig, for jeg er ikke helt færdig med at rydde ud i mine heste sager.

Mvh. Marianne

Navn: Tulle
Email: marianne@bisbjerg.dk
Telefon: 23 32 38 94