Ud med Stofa -Hva' så ??
Fra : Sven

Dato : 09-08-01 02:04

Hej.
Jeg har haft STofanet nu i ca 3 år, og NU er filmen knækket. Magen til
ustabilt lo.. skal man lede længe efter. Ud af de sidste 6 weekender, har
det været dødt i 4 weekender (enten fredag eller lørdag). Vores email-server
gik ned igår eftermiddags, og den er ikke oppe endnu.
Uofficielt har vi en 1024/256 forbindelse med max 4 Gb / mdr til 200,- kr pr
mdr, officielt er der ingen hastighedsangivelse på.

Jeg er TRÆT af ustabilt internet. Kan I råde mig til en udbyder af ADSL, som
er driftsikker? Jeg er interesseret i min 512/256. Jeg har fulgt lidt med
her i gruppen, og mit indtryk af jeres indlæg er, at der ikke er nogen
udbyder der er "perfekt", men der må da en der er bedre end de andre (måske
ikke den billigste, så ....).

Kort og godt, hvad kan I foreslå?
Jeg bor i Næstved.

Sven

Fra : Soeren Schroeder

Dato : 09-08-01 06:17

It seems Sven wrote:

> [...]
> udbyder der er "perfekt", men der må da en der er bedre end de andre (måske

At der ikke er nogen af udbyderne der har skilt sig ud positivt, er efter
min mening et udtryk for at de alle leverer varen.

> Kort og godt, hvad kan I foreslå?

CC [1], WOL, ORANGE eller TDC

> Jeg bor i Næstved.

Der er DSL udbydere i Næstved. Check om de kan levere til dig.

--
Soeren Schroeder
SysAdm

Fra : Kim Jensen

Dato : 09-08-01 07:57

> [...]
> her i gruppen, og mit indtryk af jeres indlæg er, at der ikke er nogen
> udbyder der er "perfekt", men der må da en der er bedre end de andre

Jeg havde StofaNet tidligere (Aalborg) - samme oplevelse som dig; temmelig
ustaibilt og svingende i hastighed. Jeg skiftede til CC/ADSL februar sidste
år, og det har bare kørt suverænt. Det har været nede samlet ca. 2 dage
(ifm. netværksomlægninger). Kan klart anbefales.

mvh
Kim Jensen

Fra : Rasmus Lauritsen

Dato : 09-08-01 11:18

"Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote in message
> [...]
> år, og det har bare kørt suverænt. Det har været nede samlet ca. 2 dage
> (ifm. netværksomlægninger). Kan klart anbefales.

CC kan klart anbefales, her en lille historie med service fra CC, jeg kommer
hjem fra arbejde en fredag aften hvor mit inet ikke virker, jeg ringer til
CC kundeservice 10 minutter før lukketid, ham jeg får fat i med det samme
spørger om hvilke lysdioder der lyder i min router, udfra de oplysninger jeg
gav ham var hans svar at han ville ringe tilbage inden 10 minutter, 3
minutter efter ringer han og siger der er en ejl på linien der er en teledk
tekniker på vej som er fremme om 1 til 2 timer, knap en time efter, klokken
lidt i 22, banker det på døren, det er så en teledk tekniker der lige vil se
min inst. han kommer indenfor og konstatere at der ingen fejl er i huset,
han kører igen og 15 minutter efter ringer han ra centralen og siger han har
fundet fejlen og det skulle køre nu, Hva? er det ikke en flot service man
får sådan en fredag aften? så derfor kan jeg klart anbefale CC, det har kørt
100 % stabilt herhjemme, dog ikke den aften. men magen til service har jeg
ikke set andre steder.

// affer

Fra : Anders Spliid Hansen

Dato : 09-08-01 12:35

On Thu, 9 Aug 2001 08:56:48 +0200, "Kim Jensen" <kj@jmt.dk> wrote:

> [...]
>år, og det har bare kørt suverænt. Det har været nede samlet ca. 2 dage
>(ifm. netværksomlægninger). Kan klart anbefales.

Samme historie hos mig. Havde StofaNet i godt et år og skiftede til
CyberCity DSL sidste sommer. CC er *meget* mere stabil.

Venlig hilsen
Anders Spliid Hansen

Fra : Karsten

Dato : 09-08-01 16:10

In article <28t4nt00utjbkr6628d5ad7rm8q01099ep@4ax.com>, "Anders Spliid
Hansen" <nospam@for.me> wrote:

> Samme historie hos mig. Havde StofaNet i godt et år og skiftede til
> CyberCity DSL sidste sommer. CC er *meget* mere stabil.

Det kan jeg bekræfte. Jeg havde Stofanet igennem 2 år (Århus), og der var
meget ofte problemer med, såvel hastighed, som stabilitet. Det der
endeligt fik filmen til at knække var, da de begyndte at sætte priserne
*voldsomt op*. Jeg gik over til CC ­ Fast pris, fantastisk stabilitet og
en tech-support, der faktisk vil svare, når man stiller kritiske
spørgsmål.

Kan varmt anbefale CC.

--
/Karsten

Hjælpe med at stoppe Copy-Dans tyveri! Underskriv protesten her:
http://www.stopcopydan.dk/

Fra : noname

Dato : 17-08-01 02:34

On Thu, 9 Aug 2001 03:04:16 +0200, "Sven" <sven@stofanet.dk> wrote:

> [...]
>udbyder der er "perfekt", men der må da en der er bedre end de andre (måske

Cybercity kører godt. De har bare ikke noget binært news, der er noget
værd. Det har TDC til gengæld fået, så der er nok mange der skifter
til TDC.

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 17-08-01 08:27

In article <iusontcots1nbujnjh6omh75qj3hs5nuvr@4ax.com>,
noname claimed the following:
> On Thu, 9 Aug 2001 03:04:16 +0200, "Sven" <sven@stofanet.dk> wrote:
> Cybercity kører godt. De har bare ikke noget binært news, der er noget
> værd.

Hvilke grupper tænker du specifikt på?

Det har TDC til gengæld fået, så der er nok mange der skifter
> til TDC.

Jeg tvivler..

--
Anders Vind Ebbesen