MS Windows
briani 27239
Ingen adgang til hyperlinks på Vista
Fra : Gitte A

Dato : 04-01-11 18:15

Jeg har Windows Vista. Uden at jeg mener at have gjort noget specielt, kan
jeg pludselig ikke trykke mig ind på hyperlinks fra hverken mit Outlook
mailprogram eller fra word-dokumenter. Jeg får beskeden: "Handlingen er
blevet annulleret pga begrænsninger på computeren. Kontakt
systemadministratoren". Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?

Fra : scootergrisen

Dato : 04-01-11 18:27

Den 04-01-2011 18:15, Gitte A skrev:
> [...]
> "Handlingen er blevet annulleret pga begrænsninger på computeren.
> Kontakt systemadministratoren". Er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre?

Er du logget ind som en anden bruger end du plejer ?
Prøv og start internet explorer og besøg de links du prøver at besøge og
se om den siger det samme.

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 04-01-11 18:35

http://www.eksperten.dk/spm/890353#reply_7534919

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Gitte A

Dato : 04-01-11 19:36

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> skrev i meddelelsen

> http://www.eksperten.dk/spm/890353#reply_7534919
>
> --
> Ivan V. Klattrup
> http://klattrup.dk

Tak Ivan - jeg fandt svaret på dit link (som jeg jo altså blev nødt til at
klippe/klistre :)) Jeg havde ved en fejl fået Google Crome installeret og
afinstallerede den så. Og det er tilsyneladende det, der har skabt miseren.
Gitte