iPad sniksnak
Fra : Steen

Dato : 04-01-11 20:23

SÃ¥'n lidt general snak om iPad...hvilke sider virker rent faktisk med
videofeed, hvad bruger I den primært til, hvad laver den, når I ikke bruger
den (billedramme, radio etc.)?

Jeg ved godt mange er pjattede med youtube, men det sted har aldrig sagt
mig så meget. Jeg overvejer at investere i en slags stander, så jeg kan
bruge iPadden som musikafspiller via mit anlæg.
Det er da også meget sjovt at læse Euroman på den, men prisen på de enkelte
blade skal ligge væsentligt under papirudgaven før jeg siger farvel til
mine fysiske læsemedier.

Ipadnyt.dk og ipadfan.dk er gode initiativer, men knapt så indholdsrige.

Skrevet på iPad via NewsTap

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 04-01-11 20:35

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Så'n lidt general snak om iPad...hvilke sider virker rent faktisk med
> videofeed, hvad bruger I den primært til, hvad laver den, når I ikke bruger
> den (billedramme, radio etc.)?

Amazon Kindle Bøger, Twitter, chekke IMDB når man ikke kan huske hvilket
Star Trek afsnit manden på skærmen har været med i ...

Og så især på farten .. bil, fly, tog, bus etc. .... _fremragende_ især
hvis man har 3G + WiFI udgaven ...

> Jeg overvejer at investere i en slags stander, så jeg kan
> bruge iPadden som musikafspiller via mit anlæg.

Så er den standard dock Apple har vel fin ?

> Det er da også meget sjovt at læse Euroman på den, men prisen på de enkelte
> blade skal ligge væsentligt under papirudgaven før jeg siger farvel til
> mine fysiske læsemedier.

iPad magasiner er ikke helt gennembagte endnu .. hverken på pris,
indhold eller "execution"

/thomas

Fra : Morten Lind

Dato : 08-01-11 04:50

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> Så'n lidt general snak om iPad...hvilke sider virker rent faktisk med
> videofeed, hvad bruger I den primært til, hvad laver den, når I ikke bruger
> den (billedramme, radio etc.)?

Jeg bruger den på arbejde(noter, mails, regneark og tekstbehandling) og
når den er hjemme lader den op, hvis ikke konen spiller på den(eller
surfer i sofaen).

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]