Er der problemer med Blåtand på Iphone 4 ?~
Fra : jagge

Dato : 03-01-11 23:48

Hey

Jeg har nu fået en Iphone 4, lækker MEN jeg kan ikke få det til at funge
med mit bluetooth keyboard som fungede perfekt med iphone 3gs. Jeg har
nu søgt på nettet og det ser ud til at mange har problemer med blåtand
og iphone 4........

Kan det virkelig passe, det er sgu da for langt ude hvis det ikke bare
funger i en telefon til 4k... Hvad er jeres erfaringer ??

MVH

Jakob

Fra : Flemming Rubini

Dato : 04-01-11 08:08

jagge <jagge@noname.invalid> wrote:

> [...]
>
> Kan det virkelig passe, det er sgu da for langt ude hvis det ikke bare
> funger i en telefon til 4k... Hvad er jeres erfaringer ??

Prøv at slå blåtand fra andet udstyr du tidligere har brugt tastaturet
med.

Slå så tastaturet til.

Og så slår du blåtand til på din iPhone.

Vupti.

--
Flemming

Fra : jagge

Dato : 04-01-11 23:20

> [...]
> med.
>
> Slå så tastaturet til.
>
> Og så slår du blåtand til på din iPhone.

Ok det prøver jeg.

MVH

Jakob

Fra : Henrik 8600

Dato : 04-01-11 15:03

?

"jagge" <jagge@noname.invalid> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Kan det virkelig passe, det er sgu da for langt ude hvis det ikke bare
> funger i en telefon til 4k... Hvad er jeres erfaringer ??

Her er inge BT prob med min iPhone4, tværtimod virker det forbavsende godt,
sammenlignet med andre telefoner.

H.

Fra : thohei

Dato : 04-01-11 15:00

On Jan 4, 3:02 pm, "Henrik 8600" <dk8008CUTTHISA...@hotmail.com>
wrote:
> ?

Har droppet mit BT headset (fra SonyEricsson) efter jeg fik iPhone.
Det giver en ustabil og meget grim lyd - er gået tilbage til headset
med ledning :(
Thomas

Fra : jagge

Dato : 04-01-11 23:20

> Har droppet mit BT headset (fra SonyEricsson) efter jeg fik iPhone.
> Det giver en ustabil og meget grim lyd - er gået tilbage til headset
> med ledning :(
> Thomas

Jeg har fundet en masse på google der specifikt klager over det problem
med Iphone 4 og bluetooth. Det er typisk brugere der har brugt samme
udstyr til en iphone 3 uden problemer.

MVH

Jakob

Fra : address_is@invalid.i~

Dato : 04-01-11 23:22

thohei <heinesen@mail.dk> wrote:

> Har droppet mit BT headset (fra SonyEricsson) efter jeg fik iPhone.
> Det giver en ustabil og meget grim lyd - er gået tilbage til headset
> med ledning :(

Jeg synes jeg sjældent har haft gode erfaringer med bluetooth headsets,
uanset hvilken telefon jeg har brugt den med ...

Hvis lyden har været nogenlude har den så bare drænet batteriet ...

Det eneste der virker nogenlunde er det dyreste headset jeg har*

/thomas

* som er på 4 hjul ....