Opmærksomhedssøgende Martin(og jeg)dur ikk~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-01-11 23:48

         Opmærksomhedssøgende Martin(og jeg)dur ikke i
parti

Den der tænker meget selv, er uegnet som partimedlem. Hans tænkning
vil hurtigt føre ham videre end partiet. Nietzsche
   Det synes at være almindelig lov i politik, at jo mere man har
fælles overbevisninger og interesser, desto stærkere kan det gensidige
had vokse      Arthur Koestler
   Det, der skiller menneskene, er ofte blot den samme ideologi.
George F. Kennan
   Jeg tror, at mange mennesker får afløb for deres religiøse
følelser i yderliggående bevægelser, hvad enten disse er af politisk,
social eller ernaæringsteoretisk art. Einar Geert-Jørgensen
i   Man skal ikke spørge, om man helt igennem stemmer overens, men
om ens stræben går i samme retning. Goethe
i   Menneskenes misundelse er så stor, at de foretrækker at samles
om et politisk nul fremfor et geni.       Anonym
i   Only those who stand outside the political instincts know what
they want from the State.Nietzsche
   Organiseret had, dét er enighed. John Jay Clapman
   The mutual and universal dependence of individuals, who remain
indifferent to one another, constitutes the social network, that binds
them together.      Karl Marx

i   Vink for partiførere: Hvis man kan drive folk til offentligt
at erklære sig for en sag. Så har man for det meste også fået dem til
indvendigt at erklære sig for den: de vil, at man senere hen skal
finde dem konsekvente      Nietzsche

   Organiseret had, det er enighed   John Jay Chapman

Folie a deuz er når to tosser spiller op til hinanden, SM-bøsser, gode
ægteskaber og lignende
Martin LArsen og Bo Warming?
Men er det sygdom at man som Asger Åmund ka lide badminton doubble?
Ja, alt andet end bold ej mand er sygdom, sir puritaneren BW

Farverne over mit plankeværk er blikfang og har budskabet
Byforskønnelse bør være privat
.. . men er lidt herkommer-jeg-mand-ej-bold

Muslimer og selvbedrag ku være titlen på en bog om mig, for alt hvad
man er åben med, gir folk sjov at tænke over og man gennemskuer egne
og andres selvbedrag hvilket et vejen til at gennemskue ynk og nag,
der skaber muslimimport
Og at folk som Jens Bruun kan hovere over at mit plankeværk viser min
usikkerhed og opmærksomhedssøgen, har jeg det fint med - han er bare
misundelig at han pga kedelighed ikke får opmærksomhed