MS Windows
briani 27239
Fjerne dualboot
Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 03-01-11 10:41

Hej - Jeg har fortrudt en nylig oprettet dualboot - hvordan er det nu,
man fjerner den fra en windows 7.
Venlig hilsen Jørgen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-01-11 10:50

Download EasyBCD og brug den til at fjerne muligheden. Formater
derefter den disk/partition som det andet OS ligger på.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Jørgen Knudsen

Dato : 03-01-11 15:29

Tak for svaret, men jeg kan desværre ikke gennemskue anvisningerne på det
program - kan man ikke stadigvæk
finde vej ind til MBR'en eller er det forbi med Win 7?
Med venlig hilsen Jørgen Knudsen

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 03-01-11 16:50

At køre en fdisk /mbr (som vel er det du mener) vil ikke fjerne
muligheden for dualboot.

Regards Jens Peter Karlsen.

On Mon, 3 Jan 2011 15:28:54 +0100, Jørgen Knudsen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 03-01-11 17:32

"Jørgen Knudsen" <ejknudsen@essbredbaand.dk> skrev i meddelelsen
> Tak for svaret, men jeg kan desværre ikke gennemskue anvisningerne på
> det program

Har du også kigget på denne hjemmeside, som giver en udemærket
beskrivelse:

http://www.intowindows.com/download-easybcd-for-windows-7/

Ellers søg en gang på Google på f.x fjern dual boot i windows 7 - det
giver et hav af anvisninger.

Jan