MS Windows
briani 27239
Win 7: Kan slet ikke logge på
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 01-01-11 15:43

Hej.

En af mine venner kan ikke logge på sin Win 7 HP maskine - han får
følgende besked:

Tjenesten Tjenesten Brugerprofil blev ikke logget på.
Brugerprofilen kan ikke indlæses.

- og hans koder er 100% rigtigt nok...og Caps Lock m.v. er ikke slået
til.....

Hvad gør han for at løse problemet?

mvh

Jesper

Fra : scootergrisen

Dato : 01-01-11 15:47

Den 01-01-2011 15:43, Jesper Christophersen skrev:

> [...]
> Brugerprofilen kan ikke indlæses.
>

> - og hans koder er 100% rigtigt nok...og Caps Lock m.v. er ikke slået

Start i fejlsikret tilstand eller genskab til sidste gang hvor det virkede.
Hvis F8 inden lidt efter du tænder computeren for at komme til en menu
hvor du kan vælge.