MS Windows
briani 27239
Værtsproces afbrudt og lukket?
Fra : Martin Ploug

Dato : 31-12-10 08:28

Hej

Hver gang jeg starter min Windows Vista er der begyndt at komme
en boks op med overskriften Værtsproces for Windows Tjenester
blev afbrudt og lukket.
Se billede her: http://www.detour.dk/billeder/vaertsproces.png

Hvad betyder det, og hvordan løser jeg det?

På forhånd tak og godt nytår.

Venlig hilsen
Martin

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 31-12-10 11:36

http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/host-process-for-windows-services-stopped-working/

Godt Nytår.

Regards Jens Peter Karlsen.

Fra : Martin Ploug

Dato : 31-12-10 13:00

Den 31-12-2010 11:35, Jens Peter Karlsen skrev:
> http://www.online-tech-tips.com/computer-tips/host-process-for-windows-services-stopped-working/
>
> Godt Nytår.
>
> Regards Jens Peter Karlsen.

Hej

Mange tak, jeg kigger på det, når jeg får tid igen

Fra : Martin Ploug

Dato : 08-01-11 18:11

Martin Ploug wrote:

> Hej
>
> Mange tak, jeg kigger på det, når jeg får tid igen

Jeg opdagede, at der i oversigten under Enhedshåndtering sad en ukendt
enhed.
Jeg har nu fjernet denne enhed fra oversigten.
Det er måske den, der har skabt problemet.