En aktion for ytringsfriheden
Fra : Petse

Dato : 30-12-10 17:21

I Videbæk i Jylland kæmper man for ytringsfriheden.

http://jp.dk/indland/krimi/article2291742.ece

Fra : Martin Larsen

Dato : 30-12-10 17:54

On 12/30/2010 05:21 PM, Petse wrote:
> I Videbæk i Jylland kæmper man for ytringsfriheden.
>
> http://jp.dk/indland/krimi/article2291742.ece

Glimrende folkeligt "initiv" - BW den gamle gnavpotte vil nok sætte
hæren ind imod uvæsenet.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 30-12-10 18:17

On Thu, 30 Dec 2010 17:53:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Glimrende folkeligt "initiv" - BW den gamle gnavpotte vil nok sætte
>hæren ind imod uvæsenet.

Peter Tudvad kaldte mig i Information for "spradebasse" men ku ikke
forklare , ka du

Ikke at skældsord ka genere mig - ord sårer kun de der ka li at såres,
men hvis du bruger mig som forstørrelsesglas for en pointe vil jeg
gerne forstå hvad

Fra : Rado

Dato : 30-12-10 18:44

On Thu, 30 Dec 2010 17:21:06 +0100, Petse <pjensen73@FJERNgmail.com>
wrote:

>I Videbæk i Jylland kæmper man for ytringsfriheden.
>
>http://jp.dk/indland/krimi/article2291742.ece

Er det ikke lige så smart som at drille en bidsk hund?

--
Rado

"Materialism is the philosophy of the subject that forgets
to take account of itself." - Arthur Schopenhauer

Fra : @

Dato : 31-12-10 00:43

On Thu, 30 Dec 2010 18:44:05 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Er det ikke lige så smart som at drille en bidsk hund?

bidske hunde har ejeren pligt til at have spærret inde så de ikke kan
gøre skade -

--
Si vis pacem - para bellum

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-12-10 09:03

On 12/31/2010 12:42 AM, @ wrote:

> bidske hunde har ejeren pligt til at have spærret inde så de ikke kan
> gøre skade -

De værste hunderacer har man vist nok forbud mod at importere, så der
skulle ikke være nogle problemer der...

Fra : Rado

Dato : 31-12-10 11:09

On Fri, 31 Dec 2010 00:42:54 +0100, "@" <1@iindnaavalid.invavvlid>
wrote:

>bidske hunde har ejeren pligt til at have spærret inde så de ikke kan
>gøre skade -

Ja men fanatikere bliver som tingene er nu som regel først spærret
inde når de HAR begået en forbrydelse. Så er det ligesom for sent. Og
hvorfor ligefrem provokere dem til at begå en?

Som der står i bibelen: "Vær blide som duer, men snu som slanger". Det
er jo i realiteten den taktik mange terrorister selv bruger. De går
ikke rundt og vifter med bomber i hånden på gaden for at demonstrere
deres selvbetaltede ret til at terrorisere, for så ved de at de bliver
bidt med det samme. Den eneste måde at vinde over dem på er ved at
være endnu mere snu. For vi er da klogere end dem, er vi ikke?

Fra : Martin Larsen

Dato : 31-12-10 11:56

On 12/31/2010 11:09 AM, Rado wrote:

> [...]
>
> Som der står i bibelen: "Vær blide som duer, men snu som slanger". Det
> er jo i realiteten den taktik mange terrorister selv bruger.

Appeasement overfor muhammedanere? er det det du anbefaler?

Fra : @

Dato : 31-12-10 15:25

On Fri, 31 Dec 2010 11:09:08 +0100, Rado <rado@fjernpost1.tele.dk>
wrote:

>Ja men fanatikere bliver som tingene er nu som regel først spærret
>inde når de HAR begået en forbrydelse. Så er det ligesom for sent. Og
>hvorfor ligefrem provokere dem til at begå en?

mener du at det er trusler fra forbrydere der skal afgøre hvilke
skrifter og tegninger der må offentliggøres?

--
Si vis pacem - para bellum