Global opvarmning..
Fra : N_B.DK

Dato : 29-12-10 12:00

Hvorfor skyldes det global opvarmning, når områder oplever en højere
temperatur end normalt, men det kun er lokale udsving i vejret, når områder
er blevet koldere?

--
MVH. N_B_DK

Fra : DADK

Dato : 29-12-10 12:57

N_B.DK wrote:
> Hvorfor skyldes det global opvarmning, når områder oplever en højere
> temperatur end normalt, men det kun er lokale udsving i vejret, når områder
> er blevet koldere?

Ellers kan det ikke gå op i de små folks hoveder.

Fra : N/A

Dato : 02-01-11 09:23

Fra : Martin Larsen

Dato : 02-01-11 09:23

On 01/02/2011 02:17 AM, Per Fers wrote:
> "N_B.DK"<admin@spamme.dyndns.dk> wrote in

> Jeg mener at have hørt, at der ikke længere tales om "Global Warming" da
> folk efterhånden ikke køber den mere, da vejret jo ikke alle steder arter
> sig som "man" ønsker. Nu hedder det vist bare "Global Climate Change", for
> så er man jo dækket ind...

Meningen med denne lovgivning er at vi skal vænnes til at det er
selvfølge at Big Mother er tilstede langt inde i privatsfæren
Det er sygt sygt sygt

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 02-01-11 10:01

On Sun, 02 Jan 2011 09:23:08 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Meningen med denne lovgivning er at vi skal vænnes til at det er
>selvfølge at Big Mother er tilstede langt inde i privatsfæren
>Det er sygt sygt sygt

Enig.
Og jeg er glad for at de overroiske CO2-tosser ikke misbruger mit
efternavn

Bo Warming

Lad os også være skeptiske mod medicinalbranchen og den lægers
tilsvarende løgnepropaganda om intelligens nedarving

Forskning sir hvad de bevilgende kan tjene på
- den der betaler musikeren, afgør hvad spilles