iPad på tilbud?
Fra : -=JF=-

Dato : 28-12-10 12:43

Jeg regner bestemt ikke med at det kommer til at ske - men det koster jo
ikke noget at spørge

Mon iPad kommer på januartilbud?

Jeg er i kraftige overvejelser om at købe den mindste model til at have
liggende på sofabordet, og ville ikke være ked af at spare en hund eller
tre.

--
Mhv.
John

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-12-10 15:14

-=JF=- <null@null.null> writes:

> Jeg regner bestemt ikke med at det kommer til at ske - men det koster
> jo ikke noget at spørge
>
> Mon iPad kommer på januartilbud?

Næppe.

Det er min erfaring at Apple-produkter kun kommer på tilbud når der er
nye modeller LIGE på trapperne, eller hvis en butik som fx Bilka ønsker
at sætte penge til på produktet for at trække kunder til huse.

> Jeg er i kraftige overvejelser om at købe den mindste model til at
> have liggende på sofabordet, og ville ikke være ked af at spare en
> hund eller tre.

MÃ¥ske en tur til Tyskland?

Fra : -=JF=-

Dato : 28-12-10 16:27

Den 28/12/10 15.13, Thorbjørn Ravn Andersen, 20101227 skrev:

> Det er min erfaring at Apple-produkter kun kommer på tilbud når der er
> nye modeller LIGE på trapperne, eller hvis en butik som fx Bilka ønsker
> at sætte penge til på produktet for at trække kunder til huse.

Nej, jeg regnede nu heller ikke med andet. Hvorfor give rabat på noget
folk står i kø for at få lov til at betale fuld pris for.
Jeg venter måske på at Bilka får priskuller.

> MÃ¥ske en tur til Tyskland?
Naah... Turen fra kbh-området vil hurtigt koste mere end hvad jeg regner
med at kunne spare - og så forhippet er jeg nu heller ikke efter den.
Den er mere på nice to have-listen end på need to have.

--
Mhv.
John

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-12-10 17:18

-=JF=- <null@null.null> writes:

> Jeg venter måske på at Bilka får priskuller.

De havde den sat ned lige den allerførste uge. Jeg betvivler de har
tænkt sig at gøre det igen.

> Naah... Turen fra kbh-området vil hurtigt koste mere end hvad jeg
> regner med at kunne spare - og så forhippet er jeg nu heller ikke
> efter den.

Pjat, du MÅ have den! Ellers er der måske billigere i Sverige, jvf momsen.

> Den er mere på nice to have-listen end på need to have.

Det skal du ikke sige til Morten da :)

Fra : Morten Lind

Dato : 28-12-10 18:56

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101227 <nospam0002+20101227@gmail.com> wrote:

> Det skal du ikke sige til Morten da :)

He, jeg har den ikke mere - mit rødhårede spektakel har annekteret den -
jeg må have en for mig selv, når den får retsinaskærm m.v.

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 28-12-10 19:52

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> He, jeg har den ikke mere - mit rødhårede spektakel har annekteret den
> -

Du er nu en venlig mand...

> jeg må have en for mig selv, når den får retsinaskærm m.v.

Retsinaskærm? Så skal du da vist bruge den som ølbrik når sprutten
kommer på bordet

Fra : Morten Lind

Dato : 29-12-10 06:34

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101228 <nospam0002+20101228@gmail.com> wrote:

> Du er nu en venlig mand...

> Retsinaskærm? Så skal du da vist bruge den som ølbrik når sprutten
> kommer på bordet

He, he...hvad hjertet er fuldt af...

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Robert Piil

Dato : 29-12-10 08:20

On 2010-12-29 06:33:58 +0100, Morten Lind said:

> He, he...hvad hjertet er fuldt af...
>
> M.

Jeg har hørt om man hælder benzin direkte i kaburatoren for at for at
få motoren i gang, men at fylde hjertet op med retsina er lige hardcore
nok for mig.

--
Robert Piil
http://piil.org

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-12-10 08:38

Robert Piil <piil@nospam.dk> writes:

> Jeg har hørt om man hælder benzin direkte i kaburatoren for at for at
> få motoren i gang, men at fylde hjertet op med retsina er lige
> hardcore nok for mig.

Morten er busbisse (bisbusse?) og kender ALLE tricksene for at komme
igang en kold vintermorgen.

Fra : Morten Lind

Dato : 29-12-10 11:13

Thorbjørn Ravn Andersen, 20101228 <nospam0002+20101228@gmail.com> wrote:

> Morten er busbisse (bisbusse?) og kender ALLE tricksene for at komme
> igang en kold vintermorgen.

Hmm...mit rødhårede spektakel kalder mig sure stodder, men en sådan kan
vel også være bisbusse?

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-12-10 15:40

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Hmm...mit rødhårede spektakel kalder mig sure stodder, men en sådan kan
> vel også være bisbusse?

Hvis hun STADIG kalder dig sur stodder efter du har sluppet din iPad,
kan du vist godt gå i gang med at spare sammen til 128Gb modellen til
hende.

Alternativt så hæld noget retina på hende i aften :D

Fra : Morten Lind

Dato : 29-12-10 16:56

> [...]

> Hvis hun STADIG kalder dig sur stodder efter du har sluppet din iPad,
> kan du vist godt gå i gang med at spare sammen til 128Gb modellen til

Kommer der en sådan ting?

> Alternativt så hæld noget retina på hende i aften :D

Hæ, hæ, hun drikker ikke...skærme...

M.
--
[Dit mod er blot din evne til at undertrykke din angst - ML]

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 29-12-10 16:57

> Kommer der en sådan ting?

en gang ... hvis man venter længe nok ...

> Hæ, hæ, hun drikker ikke...skærme...

nu synes jeg vi kommer ud på et skråplan ;)

/thomas

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 29-12-10 18:06

mortenlind@gmail.com (Morten Lind) writes:

> Kommer der en sådan ting?

Det er ikke annonceret, men vil du ikke formode at det er dén vej
udviklingen går?

(men jeg tror ikke det bliver med en PowerPC cpu)

> Hæ, hæ, hun drikker ikke...skærme...

Du melder bare tilbage hvordan det gik...

Fra : (Thorbjørn Ravn

Dato : 01-01-11 10:38

-=JF=- <null@null.null> writes:

> Ja, gu' må jeg have den Jeg regner med at få den forkromede udgave
> (64-3G) på jobbet på et tidspunkt, så derfor har jeg ikke prioriteret
> en privat en ret højt.

Nåh, kan være de venter til du faktisk har BRUG for den.

> Og mo'ren ved jo godt at jeg nok får en fra jobbet, så hun er blevet
> helt enormt nærig med de private likvider... Hun skulle bare vide hvor
> meget glæde specielt hun ville få af den Hun sidder og fedter med
> sin iPhone til mails, tv-oversigt, opskrifter, you name it, når hun
> ikke gider tænde sin netbook.

Skal du have penge fra mors pung for at købe ind? Næh, tror du må
"komme til" at købe den og så se hvad der SÅ sker :)

> Der ligger sikkert en go' historie her

Der er altid gode historier når Morten begynder at fortælle om dengang
han lå i Biscayen og kokken kom farende!