VLC til at åbne alle videofiler
Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 27-12-10 21:18

Hej.

Endnu et lille spørgsmål fra en helt ny iMac bruger....hvis jeg nu gerne
vil have at VLC altid anvendes til at åbne hvilken som helst videofil -
hvordan gør jeg så det (har bl.a. en del .flv filer liggende)?

mvh

Jesper

Fra : Jesper

Dato : 27-12-10 23:24

Jesper Christophersen <christop@post1.dknet.*.dk> wrote:

> [...]
> vil have at VLC altid anvendes til at åbne hvilken som helst videofil -
> hvordan gør jeg så det (har bl.a. en del .flv filer liggende)?

For hver enkelt filtype tager du info på filen (Ævle+i) og i infovinduet
vælger du så åbnes med: VLC, og klikker i Ret Alle.
--
Jesper
Chuck Norris doesn't wear a watch.

Fra : Jesper Christopherse~

Dato : 28-12-10 06:54

Den 27-12-2010 23:24, Jesper skrev:

> For hver enkelt filtype tager du info på filen (Ævle+i) og i infovinduet
> vælger du så åbnes med: VLC, og klikker i Ret Alle.

Mange tak.

mvh

Jesper C