Min nevøs sexisme pr hjemmehjælp-snerperi
Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 05:04

Min nevøs sexisme pr hjemmehjælp-snerperi
Når hjemmehjælperne kommer for at få min letlæselige huskeseddel med
store bogstaver, så ber jeg talsmanden blandt dem at stille sig på
trappetrinet og se på sedlen mens jeg ser over skulderen og peger og
forklarer

Men da hjælperne kommer for at finde noget at hade, så insisterer de
på at stå med øjenkontakt så de bagefter kan skælde ud over det
forfærdelige ved at bære nederdel, - som loven og retspraksis gør
ukritisabelt.

Hjemmehjælperne har igenigen lovet skriftlig dresscode ville blive
givet mig, men de lyver også her.

Så jeg er i overensstemmelse med lov og retspraksis og er ikke
tankelæser om snerperi hos borgmesteren . der oftest simulerer frisind
bl.a. mht sexisme-diskrimination.
Og hans 266b-lovbrud mod mænd i kvindetøj, som KjoleOle dommen har
straffet folk for - som racister!

Hvis I har sart personale som altid hensynsfulde mig kunne tage endnu
mere omsorg om vedr deres fobier, så bed dem medbringe kamera så der
ikke skal cirkulere løgne om nøgenhed , som I udspyede til Intervare
dengang i fik dem til uvarslet af arbejdsvægre pga jeres
tavshedspligtbrud - hvorom klagen har I undladt at besvare
<