Snerperi brugt som røgslør over byttepemge~
Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-10 13:32

Hjemmehjælperne får løn for timers ærinder men afviser det meste og
klarer altid ærinderne på under ½ time

Alligevel sker afregning efter hjemkomst forhastet og urimeligt'

Det ville ikke tage et minut at lægge på dørtrinet papir med udgifter
fx boner med slutsum understreget og et regnestykke med hvormange
hundred kroner de fik med så man lynhurtigt kunne gennemskue at alt OK
hvad det oftest er

Når noget måtte retur fordi der ikke var penge nok og når byttepene og
boner krammes ned i en gummihandske som det tager lang tid at få
rystet tom så er de ikke anstændigt vennesæle

Imens jeg søger at gennemskue rodet skælder de ud over at jeg kun har
nederdel på - aldrig har de oplevet blufærdighedskrænkelse som jo
ifølge lov og politi kræver aktiv uterlig adfærd

De har uddannelse og jobbeskrivelse til at tage sig af folk der har
skidt i bukserne og skal hjælpes til skift og må være rustet til
normal anstændig adfærd men deres chefer beordrer dem altså "Mob Bo
Warming, find selv en syg grund"

At de er holdt op at smide byttepenge ned mellem varer og glemme at
oplyse så man mister store sedler, er et stort fremskridt, som jeg vel
bør rose

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-12-10 14:20

On 12/27/2010 01:32 PM, Bo Warming wrote:
> [...]
> boner krammes ned i en gummihandske som det tager lang tid at få
> rystet tom så er de ikke anstændigt vennesæle

Hvorfor ikke stikke dem et kontokort - brug moderne teknik og check din
bankkonto på nettet.
Og giv dem en nøgle så de kan låse sig ind og stille varerne, så de er
fri for at møde en halvpåklædt vildmand.

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-10 18:44

On Mon, 27 Dec 2010 14:19:36 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Og giv dem en nøgle så de kan låse sig ind og stille varerne, så de er
>fri for at møde en halvpåklædt vildmand.

Kommunen har et dyrt jobskabelses-system for hjemmehjælpere
Det bør forbedres så også ældre hjælpes
Det bør ikke lyttes til fagforeningers ideer om at pensionistens hjem
er sosuernes arbejdsplads og alt skal indrettes efter deres
luksusønsker
Hvis en pensionist går tækkelig klædt hvad jeg altid gør udfra
retspraksis og lov om blufærdighedskrænkelse, så skal de ikke mobbe
De skal udføre den aftalte service også til folk uden netbank og er
bare knæ krænkende for deres missionske religion, bør chefen true dem
med fyring og sige "se den anden vej".
Vildmænd der er vilde og voldelige ku berettige at sende to ud - men
det er ikke tilfælldet

Er vinterbadning en synd.?
Er halvpåklædthed mindre fin end fuldpåklædning?
Har du fobi imod mangfoldighed og folks individualisme?
AT give nøgle kræver tillid. Medierne fortæller om fusk og tyveri
blandt disse sosugangstere.
Ældre skal kunne få hjælp uden at vise ubegrænset tillid og give
nøgle-

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 04:42

>Og giv dem en nøgle så de kan låse sig ind og stille varerne, så de er
>fri for at møde en halvpåklædt vildmand.

I mit eget hjem er jeg klædt efter MIN smag og ikke efter statsmagtens

Det princip er du uenig i?

Hvis kommunens hjemmehjælpere kræver dresscode ud over hvad straffelov
om blufærdighedskrænkelse og KjoleOle-sag-precedens angiver, så må de
udsende dresscode - jeg er ikke tankelæsr

Kommunen skal være musikalsk og tolerant om hjælpmodtagerns hjems
kultur og ikke som altid opsøge ny indblanding

Du der er mere bioracistisk end Goebbels, mener vel at vildmænd er
untermensch og slips er rette måde at signalere arier-civilisation.?

Du foragter Freies Kørperkultur , som tyskerne er tolerante overfor,
med end vi.?

Men dansk lov er på min side og vildmænd der er uvoldelige og danske
statsborgere har normale menneskerettigheder bl.a. lighed for loven
Uenig?

Det sjove er at 99% af hjemmehjælperne kan godt se at deres chefer er
reaktionære og deres egen fisefornemme borgernykker er til grin og min
livsstil er fremtiden og de bør være tolerante. Men arbejdsiiljøloven
er gået dem til hovedet og siger at mit hjem er DERES TERRITORIE og da
kommunen bakker det op, fordi EL-SF elsker fagforeninger, så er de
presset til intolerance, som de intet føler for - udover en af de
hundred hjemmehjælpere som mener at blomsterfluer i mit køkken vil
sætte sig på hende og komme til hendes hjem så alt skal saneres her
hvor hun er korttidsgæst

Alle rammes af tilsvarende magtbrynde, men der er for få pensionister
der som mig gør vrøvl over kommunal-had

Ældre er ofte underdanige og frygter at alt tages fra dem hvis de
kritiserer og kræver selvbestemmelse - det bør mit eksempel omstøde

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-10 09:13

On 12/28/2010 04:42 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
>
> Du der er mere bioracistisk end Goebbels, mener vel at vildmænd er
> untermensch og slips er rette måde at signalere arier-civilisation.?

Er det den nye tone eller vi har måske ikke passeret Nytår endnu

Hvis du vil undgå at dine tjenestefolk gør oprør, må du nok lære at bøje
dine hellige principper lidt. Og så stemme på partier der ønsker frit valg.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 28-12-10 10:27

On Tue, 28 Dec 2010 09:13:26 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Er det den nye tone eller vi har måske ikke passeret Nytår endnu
>
>Hvis du vil undgå at dine tjenestefolk gør oprør, må du nok lære at bøje
>dine hellige principper lidt. Og så stemme på partier der ønsker frit valg.

Hjemmehjælpere burde være som ansat af pensionisten - som Ebbe Rode i
Harry og kammertjeneren. Der var harmoni i det ansættelsesforhold
Og det bør ikke være nødvendigt at have Helmuths charme for at
reglerne opfyldes

Der var altså kun kompliment i dit udfald om "halvnøgen vildmand" ?

_Er_ du mindre bioracistisk end Goebbels?

Fra : Martin Larsen

Dato : 28-12-10 10:49

On 12/28/2010 10:27 AM, Bo Warming wrote:

> [...]
> reglerne opfyldes
>
> Der var altså kun kompliment i dit udfald om "halvnøgen vildmand" ?

Du må gerne tænke på DK's Rigsvåben fra 1959.

> _Er_ du mindre bioracistisk end Goebbels?

Du ved at mit svar er 2/3 DNA