Muhammedanismen bør bekæmpes
Fra : Martin Larsen

Dato : 26-12-10 09:30

Somme tider virker det som om folk glemmer de store baniliteter.
Her er 2:

Islamofascismen bør bekæmpes

Rødfascismen bør bekæmpes

Disse 2 er de mest modbydelige fjender af civilisationen i vor tid.
Og når de har rottet sig sammen, som i EU, er de mere end dobbelt farlige.

De blå har sovet i timen. Vi savner McCarthy- og Thatcher-spirit.

Mvh
Martin

Fra : Patruljen

Dato : 26-12-10 06:09

On 26 Dec., 09:30, Martin Larsen <mlar...@post7.tele.dk> wrote:
> [...]
> Og når de har rottet sig sammen, som i EU, er de mere end dobbelt farlige.
>
> De blå har sovet i timen. Vi savner McCarthy- og Thatcher-spirit.

Uha, uha. Den stooore muhamedanske konspiration og de dumme, dumme
røde pottetrænere -
Det er lige til at få sved i håndfladerne af at tænke på :D

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-10 01:51

On Sun, 26 Dec 2010 09:30:28 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

> [...]
>Og når de har rottet sig sammen, som i EU, er de mere end dobbelt farlige.
>
>De blå har sovet i timen. Vi savner McCarthy- og Thatcher-spirit.
McArthys berufsverbot i Hollywood var lidt snæversynede men han havde
fat i en masse rigtigt og havde en dårlig presse

Fra : Martin Larsen

Dato : 27-12-10 08:29

On 12/27/2010 01:50 AM, Bo Warming wrote:

> McArthys berufsverbot i Hollywood var lidt snæversynede men han havde
> fat i en masse rigtigt og havde en dårlig presse

Ingen er helt fejlfri, hvad især mener du?
Det var en tid, hvor spion Fuchs lige var nappet og de røde djævle måske
kunne have atomafpresset resten af Verden.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 27-12-10 12:50

On Mon, 27 Dec 2010 08:29:20 +0100, Martin Larsen
<mlarsen@post7.tele.dk> wrote:

>Ingen er helt fejlfri, hvad især mener du?
>Det var en tid, hvor spion Fuchs lige var nappet og de røde djævle måske
>kunne have atomafpresset resten af Verden.

Stil spørgsmål forståeligt - jeg mener meget om mange ting.

Alle stormagter undgår let spionage HVIS DE VI,men USA sku ha Stalin
gjort til et brugbart fjendebillede så de ku øge rustningsindustri og
NASA, så de ignorerede at Blunt, Guy Burghess, Klaus Fuchs ,
Rosendalerne Kim.Philby osv var åbenlyst blevet kommunister
og gav den carte blanche til spionage for den søde ex-allierede Stalin
tsk tsk
Japan har aldrig haft spionage

McCarthy var lidt skinger og antisemitisk men havde ret og bekæmpelsen
af isolationiserne havde jo været bananreplublikagtigt så jødehad var
forståelig

Hvis en person er tvivlsom, undlader man at give indsigt i atomplaner
- hvor svært kan de være