Snorkere!
Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 18:38

I ved maendene der er saa fysisk paa
toppen at de larmer naar de sover for
At holde rovdyrene vaek eliten i Testosteron
Prodduktion, det tungreste panser naturen
Kan goere til at beskytte hjernen mod frie
Radikaler massive melatonin produktion,
Saa de ikke vagner dem selv under nattens
Stoej produktion!!!

Eliten i Intelligens og Fysisk styrke!

Er det paa tide, at det goeres til et krav,
hos de folkevalgte?

--
Sane
Peter

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 19:09

On Thu, 23 Dec 2010 17:37:57 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:
> [...]
> Stoej produktion!!!

> Eliten i Intelligens og Fysisk styrke!

> Er det paa tide, at det goeres til et krav,

Det er derfor at de intelligente kvinder forsoeger
At blive gjort gravide af snorkere, og proever
at faa andre kvinder til at hade dem!

Jeg tror faktisk at min egen snorken blev oedelagt
Af tortur programmeringen, men min morfars snorken
kunne ryste et hus i stykker!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 19:22

Naa jeg maa see at faa mit snork paa,
saa jeg slipper for at aflive mig selv!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 20:40

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> at faa andre kvinder til at hade dem!

> Jeg tror faktisk at min egen snorken blev oedelagt
> Af tortur programmeringen, men min morfars snorken

Det vigste hos de avancerwede snorkere,
Er selvfolgelig vejrtraeknings pauserne!

Saa rovdyrene tror at larmeren er vaagnet op
Og paa vagt!

Den menneskelige elite i flok forsvar,
(Intelligens og Fysisk Styrke massive maengder
af Testosteron betyder store muskler og hjerne,
nok Melatonin til ikke selv at vaagne af larmen, betyder
Antioxidanter fra koglekirtlen der beskytter hjernen)

Det vigte er selvfolgelig at de avancerede snorkere
bliver forfordelt frem de primitive, som det kun er
noedvendigt snorker en gang imellem, hvis nu en
avanceret er nede med en skade!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 23-12-10 21:12

On Thu, 23 Dec 2010 19:39:40 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]

> bliver forfordelt frem de primitive, som det kun er
> noedvendigt snorker en gang imellem, hvis nu en

Saakaldte soevnforskere, taler stadigvaek om urytmisk
Vejrtraekning og hvordan man bedst oedelaegger
Hjernen,underbevidsthed,selvtillid ect. Saenker melatonin
Produktion osv...og oedelaegger intilligensen i dem der
er bedre end dem selv! (helst i andre lande end i deres eget!)

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-12-10 14:24

On Thu, 23 Dec 2010 20:12:10 +0000, Peter Nicolaysen
<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> Produktion osv...og oedelaegger intilligensen i dem der
> er bedre end dem selv! (helst i andre lande end i deres eget!)

De snu firmaer indfoerte "power naps" paa arbejdspladsen,
Men der er jo fyldt med vaagne kolleager, saa det indikere
ikke om der er go snork i en person!

Men der er jo ingen tvivl om at Anti-Snork i begyndelsen
Af halvfemserne banede vejen og hjalp med at etablere
Menneskehader partiet DF!

Kryds: 3grupper

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-12-10 16:13

Naa ja, udbyder snork og saadan!

Fra : Peter Nicolaysen

Dato : 24-12-10 15:36

<sanepeter@gmail.com> wrote:

> [...]
> Produktion osv...og oedelaegger intilligensen i dem der
> er bedre end dem selv! (helst i andre lande end i deres eget!)

I det mindste er det ikke paa verdensplan at snork er
Blevet angrebet!

Sikke da et mareridt, hvis det var alle de maend der
Er defekte hjernen og ikke har nioget beskytter
instinkt og for den sags skyld ogsaa mangler foelelser
(medfoelelse) de er halvejs psykopater og sociopater
allesammen en slags vaesler der kan finde paa at
Spise deres eget afkom fuldstaendig ligesom bindegale
Mink im et bur, avlt til at vaere maksimalt sindsyge,
sadistiske moegsvin, det ville naesten vaere som
Om nogen forsoegte at avle "ondskaben selv"

Dem der mangler hele gruppe tilhoers forholdet!
Og er nogle smaa modbydelige skabninger
(ikke at der er noget galt med smaa mennesker)

Dem der ikke indgaar i en evt. Gruppes(som de er medlem) gruppe snork
og det selvom de ikke er fysisk skadet!

Naa ja, nu er der jo tale om anti-snork
(der er nogen faa der har faaet snork torteret ud, som
ikke har de genetiske defekter som anti-erne har)

Alle religioese mirakler er kvante mekanik!